![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik snap alleen niet wat die kneus van een Jan daar op die bank moet? Financieert hij de show ofzo? ![]() |
|
quote: Hehe, dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar je kan ook niet iedereen aanspreken. ![]() |
|
Bottom moet terug "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
De laatste Bottom dvd ligt sinds kort in de winkel! ![]() ![]() |
|
onlangs in een redelijk korte tijd drie DVD-boxen van babylon V bekeken. wateen meesterlijk serie was dat toch. Strackzynski(stamt vast van Nederlandse voorouders af ![]() ![]() |
|
Ik volg nu The Contender op RTL7 elke dinsdag om half 10 leuk programma SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Vierde seizoen van 24 afgelopen zondag weer begonnen op RTL 5. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
seizoen 2 van Buck Rogers ligt in de winkel, joepie ![]() |
|
Ik heb vandaag voor het eerst Absolutely Fabulous gezien, ik vind het geloof ik wel oke! ![]() ![]() |
|
quote: Hebben we hier 3 seizoenen van liggen ![]() Ik ben de laatste tijd helemaal weg van The soprano's. (op dvd staan) En ben nu that '70's show aan het downloaden ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Daar hebben we echt alles van op dvd! Sweety! Darling! Sweety Darling! ![]() ![]() |
|
Ik heb net de laatste aflevering van Pure Pwnage gezien, en nu heb ik ze allemaal gezien. Het wordt niet op televisie uitgezonden, maar ik vind het te goed om in het lollig topic te zetten, erg gaaf gedaan! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-09-2005 1:35] ![]() |
|
Iemand bekend met de serie "Carnivàle"? Deze door HBO geproduceerde serie was een jaartje terug ofzo op Nederland 3 te zien, zoals altijd met gave series op de publieke omroep pas tegen middernacht.. Heb alleen nog de pilot gezien maar ben erg onder de indruk, lijkt een zeer gave en in NL ondergewaardeerde serie te zijn. http://www.hbo.com/carnivale/ ![]() |
|
quote: Ik heb daar op aanraden van een maat ook eens naar gekeken en het was idd wel appart ja. Helaas niet meer aangedacht om te volgen... " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Nieuwe Series die de moeite waard zijn imo: Prison Break Rome The Sopranos (nieuw seizoen dit jaar!) Battlestar Galactica (nieuwe serie) "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Nieuwe Family Guy is er ook weer, en het is weer heerschend goed kan ik je vertellen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik wil Voyager of minstens Enterprise [picard!] terug op tv. ![]() ![]() |
|
Voyager liep op een gegeven moment ook dood, begon een beetje zeikerig te worden zoals ook met enterprise picard imo. Dan vind ik persoonlijk Deep Space Nine beter "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Jambers op rtl7. Woei! ![]() |
|
holleee, jambers! bedankt voor den tip ![]() |
|
En het is allemaal weer om te janken. ![]() |
|
hehe arme belgskes ook altijd ![]() |
|
Jambers? brrrr Lost aan het kijken... onnozel unreal, ma de sfeer is ok. signature ![]() |
|
quote:Het leek inderdaad wel een goede serie, maar ik kwam er niet echt in. Iets te sloom, denk ik. Het legt het wat mij betreft ook af tegen Lost (ook van HBO). Seizoen twee daarvan draait sinds vorige week woensdag weer in Amerika, donderdagochtend heb ik het eerste deel gezien ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |