![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja dat is zo, maar de serie heerscht echt. Seizoen 2 is nu bijna afgelopen, maar het blijft van hoge kwaliteit! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:nee, en dat achterlijke kind ook niet gelukkig! ![]() |
|
Op VT4, globaal gezien een prulzender als je 't mij vraagt, zenden ze opnieuw 'Married with children' uit, de allereerste afleveringen. Ik vraag me af hoe oud David Faustino toen was, nauwelijks 13, denk ik en Christina Applegate? Misschien 16? Blijft natuurlijk wel reuze lachen met die Amerikaanse familie Knots ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Hehe, ik heb laats al die dvd boxen gekocht, blijft echt een geweldige serie (David Faustino was toen trouwen net 12 meen ik me te herrinneren...) ![]() |
|
quote: Op een nederlandse zender zijn ze nu bezig met volgens mij het laatste seizoen. Dat ze dat nieuwe zoontje erbij hadden, seven. Niet echt heel leuk meer, erg voorspelbaar. ![]() |
|
quote:die zijn niet grappig nee ![]() |
|
quote: Deadwood is te gek! Alleen zenden ze het op zo'n stom tijdstip uit. Ik probeer daarom nu maar de dvd box te pakken te krijgen. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Lol.. Ik zag laatst toevallig die aflevering weer op televisie waar Anthrax in speelt ![]() ![]() |
|
Net Teenage Mutant Hero Turtles - De Grote Pizza Oorlog weer eens gekeken, brutaal! ![]() |
|
Ah, BNN is goed bezig, zie ik net in de gids. Om 21.45 Kannibalen. Een soort dit was het nieuws meets de lama's. En Trol, let je op? Om 23.00 de nieuwe serie Spuiten en slikken. ![]() |
|
Ja, ik kreeg al een smsje van een vriendin! ![]() |
|
WOW! Daar was ik nog niet van op de hoogte.. Heersende shit. Nu hopelijk neit vergeten hehehe ![]() EDIT: SHIT!!!!! KLOTE FUCK DAMNIT!! Vorige seizoen geen een aflevering gemist en nu al gelijk de eerste.. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 28-02-2006 17:16] ![]() |
|
Heeft iemand misschien een BNN lidmaatschap ter beschikking voor 40 minuutjes? hehehe Je kan afleveringen van spuiten en slikken alleen streamen als je lid bent van BNN, damnit. ![]() |
|
Ja, ik tiep nog... Wat nam Filemon nou, explosion ofzo? Legale xtc, maar dan niet meer legaal. Ja, een dag geleden, das best lang... ![]() |
|
Haha, volgens de BNN site was het idd explosion.. Nog nooit van gehoord, maar eens ergens zien te vinden. Wat is het toch een informatief programma hehehe. ![]() |
|
Ja, zo blijven we tenminste op de hoogte, hehehe. Ik ben lid van bnn, maar geen idee wat m'n inlogcode is. Als ik het weet, meel ik je het wel door. ![]() ![]() |
|
HEERSEND! Ik gok dat je die ergens op de site zal meoten aanvragen of zo. ![]() |
|
Iedere donderdagavond op Canvas is het ook altijd goed, de Britse misdaadserie "Wire in the Blood" is een heerschende serie. Begint omstreeks 21:45. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De site kent m'n meeladres niet, ik ben niet via de meel ofzo lid geworden. Dus heb ik ze maar even persoonlijk gemeelt. Je hoort 't wel weer tzt. ![]() ![]() |
|
Ah relaxt! Alvast bedankt. Nu weet ik iig dat het elke maandag weer is. Help me maar weer herinneren maandag hehe.. Ik vrees dat dit seizoen de rollen omgedraaid zullen zijn. ![]() ![]() |
|
BEN JE ER NOU ALWEER?? GODVER!! ![]() |
|
![]() BOEH! ![]() ![]() |
|
Aaargh wat ernstig http://tros.nl/index.php?id=731 René is 40 jaar en woont in Haarlem. René woont niet meer bij zijn ouders maar gaat nog wel zes keer per week bij zijn moeder langs om een hapje te eten. Lourens is een sportieve vent die met zijn vader en moeder in een prachtige villawijk in Geldrop woont. Hij is opgegroeid in een echt vrouwengezin en is, naar zeggen, ook lekker verwend! Mede dankzij zijn drie spontane zussen. Zijn zussen zijn al het huis uit en sommigen hebben een gezin met kinderen. De 37-jarige Lourens is zijn toekomstige prinses echter nog niet tegen het lijf gelopen. “Als vrouw moet je daar wel tegen kunnen”, zegt hij stellig. John heeft in tegenstelling tot zijn broer, die al getrouwd is en op zichzelf woont, altijd bij zijn ouders gewoond. John is een sociale spontane man met een prachtige stem en doet daar leuke dingen mee. Zo organiseerde hij een zangavond voor een ernstig zieke jongen (9 jaar) uit de buurt. John krijgt door zijn hobby altijd veel aandacht van vrouwen, maar dat zijn vaak niet de vrouwen die hij zoekt. John is vooral op zoek naar een serieuze en vooral lieve vrouw. En dan de foto's, damn televisie kijken is niet meer wat het geweest was met de komst van dit soort achterlijke programma's ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2006 11:28] ![]() |
|
quote: Wahahahahahahahahahaha Geweldig!! ![]() ![]() ![]() ![]() Die gozeer woont een of twee deuren verderop inde straat bij de ouders van mn vriendin, en dat is me een kneus, niet te best ![]() ![]() En een enorme zeikert ook overigens, maar dat is mijn mening ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |