![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grey's Anatomy! ![]() ![]() |
|
leuke avatar heb je trouwens, gebruik dezelfde op msn ![]() ![]() |
|
quote: Yep, handig voor als je in het stadspark verdwaalt als je je hond uitlaat. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ja vooral dan ja ![]() ![]() |
|
SBS6 haalt inheemse stammen naar Nederland AMSTERDAM - SBS6 laat inheemse stammen uit Togo, Indonesië en Namibië twee weken logeren bij families in Nederland en België om te filmen hoe zij reageren op de westerse manier van leven. Het tv-programma 'Groeten Terug' is een vervolg op de succesvolle serie 'Groeten uit de Rimboe ', waarin de westerse families drie weken doorbrachten bij de stammen. Volgens een SBS6-woordvoerder staat de formule borg voor een absolute cultuurshock voor de logees. "Zij zijn niet op de hoogte van de wereld waarin wij leven, laat staan dat ze die zullen begrijpen. Ongeveer vijf leden per stam zullen logeren bij de gezinnen die zij verleden jaar in hun thuisland ontvingen", aldus de zegsman woensdag. De nieuwe serie is vanaf zaterdag 18 maart (21.00 uur) elf weken te zien. Dan kunnen de kijkers volgen hoe de Tamberma's uit Togo gaan logeren bij de familie Bierkens in het Belgische Mol, de Mentawai uit Indonesië bij de familie Rentier in Hilversum en de Himba's uit Namibië bij de Haagse familie Massing. Wat een goed idee, zeg. Maar dan niet. ![]() |
|
Aaargh! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Net de laatste aflevering van Carnivale gekeken.. Helaas komt er geen seizoen drie, en laat HBO ons dus achter met nogal een open einde.. ![]() |
|
Jippie Spongebob... En het is spongebob maand zie ik ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Klopt! ![]() Eindelijk evenveel SpongeBob als dat stomme Rocketpower, wat wordt dat vaak uitgezonden!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Rocketpower zuigt, want het is super onrealistisch en het zuigt gewoon ![]() maar SpongeBob heerscht ![]() ![]() |
|
Mwehhh, cow & chicken ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Tekenfilms staan dan ook bekend om hun realisme! Daarnaast is een tekenfilm over een stel skaters te absurd voor woorden, skaters zijn namelijk allang uitgestorven. Een sprekende onderwaterspons met een fucking eekhoorn als vriend in een onderwaterstad is tegenwoordig zo alledaags als een Frisiareclame. Om het over het ongekende realisme nog maar niet te hebben. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Yep.. SPongebob is inderdaad zeer realistisch.. zo zag ik onlangs nog een aflevering waarbij ze in hun onderwaterwereldje een vuurtje gestookt hadden welke vervolgens uit ging omdat het daar ging regenen ![]() |
|
quote: Ja maar dat is toch logisch, bedoel regen.. das nat.. dan gaat een pas gestookt vuurtje echt wel uit hoor. D0h ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat het vuur uit zou gaan door de regen is logisch ja, maar dat die regen dwars door de laag niet-vuur-dovende water heen zou gaan vind ik dan weer minder realistisch ![]() ![]() |
|
quote: Nee joh, hier gaat het toch ook dwars door de lucht heen.. dan ook door water, echt wel ![]() ![]() |
|
Mr. Romance, echt te erg voor woorden.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
SuperCow Aresceuteeeeee...... vooral dat duiveltje. WRONGGGGGGGGGGGGG ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() 'k Vond die aflevering met dat alles van ketchup was in de kantine zo goor. Bedierf gelijk mn eetlust haha. Maar geniale serie. O, en Two Stupid Dogs!!! "Where's the foooood" ![]() |
|
Match of the day op de bbc.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik heb een knuffel van Cow, en een rugtas van een grote Cow ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Zojuist "van etter tot engel" gezien, kwam er toevallig langs omdat het voetbal saai was. Wat een geniaal programma!! Dit gaat over een stel engelse probleemjongeren die door hun ouders als laatste redmiddel naar een bruut amerikaans heropvoedingskamp gestuurd worden. Geweldig om te zien! Leedvermaak alom! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Haha ja en dan maar janken en sommige driftbuien zijn ook mooi op te zien ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |