![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben overigens erg blij met het feit dat ze op vrijdagavond 2 afleveringen uitzenden. Ik mis het vaak op donderdag, helaas is het wel onder Lost maar daar ben ik toch al verder mee dan wat men nu uitzend hehe. ![]() |
|
criminal minds is godverdomme verplaatst naar woensdag half 10 ![]() |
|
Prison Break, nog een paar uurtjes geduld ![]() ![]() |
|
quote: En het was weer ongekend spannend! Wat een topserie is dit, ik baal iedere keer weer als een stekker dat ik weer een week moet wachten, hehe... Wat een schatje is Michael trouwens, stoer het verpleegstertje gaan redden! ![]() ![]() quote: Gisteravond gezien? Was wel weer erg leuk, ging over een sekte die moorden pleegde volgens 'Apache - rituelen'. Daarna was trouwens 'Cold Case' op Net5, ook een erg leuke serie m.i. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 21-04-2006 1:14] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Prison Break is zeker een goede serie, heb nu 18 afleveringen gezien en het blijft elke keer weer een verassing. Nieuwe seizoen Sopranos is ook weer heerschend ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik ben aan de little britain, die serie had ik kompleet gemist. Wat een geweldige serie it is! ![]() |
|
quote:Nee, ik kan door die verplaatsing het niet meer zien helaas. @wim, trucfoto topic [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-04-2006 13:56] ![]() |
|
Hehehe. ![]() ![]() |
|
Vanavond de laatste extra lange aflevering met bijzondere gasten. Frits en Henk keren vanaf 5 juni nog eenmaal als duo terug met Villa BvD tijdens het WK in Duitsland. Nee! Gewoon ophouden, ja! ![]() |
|
Binnenkort op Mtv: TRAILER PARK BOYS!!!! Geweldig coole humoristische Canadese serie dat zich afspeelt op een woonwagenkamp. Heb er al drie jaar de eerste 3 seizoenen van, geweldig! ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Ik zie af en toe van die tussenfilmpjes op mtv, ja. Ziet er geinig uit. ![]() |
|
nog meer "deadwood" liefhebbers hier? ![]() |
|
Hm, ik niet. Maar ik ben enorm van Little Britain aan het genieten op ned 3. Eindelijk weer eens een zwaar heerschende serie. Vooral ![]() ![]() Ge-wel-dig! ![]() |
|
Hehe, ik had wel verwacht dat je het tof zou vinden, gaaf! ![]() ![]() |
|
Black Books. Briljante serie. Geen idee of ie momenteel ergens op TV is. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Geniale serie ja. Had ze al een paar keer genoemd hier, vind het echt de beste britse comedy-serie sinds jaren. Vanavond ook weer op belgie 2 om 23.00 uur! ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Thanks voor de tip, dat ga ik vanavond eens bekijken. Volgens ken ik 'm wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Wel balen, geloof dat de belgische tv vanavond alweer de laatste aflevering uitzendt ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Bittorrent. ![]() Enne, Schaep, bedankt voor de tip! ![]() |
|
quote:Mja, maar heb ze dus allemaal zowat gezien op de BBC destijds. Als je ze gaat downloaden, pak dan ook de Comic Relief special mee. Die is ook tof, met oa Andy met George Michael, en Daffyd die Elton John interviewt ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ah, nog een goede tip, fijns! ![]() |
|
quote: Dat en The League Of Gentlemen. Man Stroke Woman is trouwens ook best oke! http://www.bbc.co.uk/comedy/manstrokewoman/ Afgelopen avond dus de eerste twee van de drie seizoenen van Spawn gekocht, iets heel anders, maar wel enorm gaaf! ![]() ![]() |
|
Schaep, is The League Of Gentlemen net zo'n geweldige tip alsdat little britain was? ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |