|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand?? Suck my piss |
|
goed plan Je moeder. |
|
Sorry, ik ga er niet heen. Heads I win, tails you lose |
|
Als ik kom vind ik het wel een leuk plan. En anders is een meeting tijdens me feestje misschien een leuk idee bla...bla...bla... |
|
kan ook maar er zijn meer meensen die de 013 weten te vinden dan jou huis Je moeder. |
|
Of bij een eerder concert dit duurt nog zo lang. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
maar 16e gaat echt bijna iedereen dus heb je wel de meest complete meeting Je moeder. |
|
zeg ut maar mensen... Suck my piss |
|
Ik vind het wel een goed plan, maar dan moeten we het wel ff beter afspreken dan toen bij Tristania bla...bla...bla... |
|
hoe laat en welke plek? of na die tijd in een kroeg? Je moeder. |
|
Ik ben er sowiso wel, Veel mensen van DOA forum gaan er aanwezig zijn, duz.. neukuh? |
|
In de pit bij Cannibal Corpse!!! |
|
Joah, is op zich wel goed idee, na die tijd in een kroeg vinnik ook een prima voorstel |
|
tering, probleem: alsk toch met de trein moet, kannik niet komen want heb iedere maandag stage... lesgeven aan brugjes Je moeder. |
|
goed plan, ik ga ook dus naderhand bij het ? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik ga er zeker heen... Jenje gaat misschien/waarschijnlijk(??) ook mee. Wordt wel lastig met vervoer en shit, maar ik MOET gewoon! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: [/kleine herinnering\] Je hebt een rijbewijs!! [/einde herinnering\] En als je dan toch met de auto gaat, kan ik net zo goed mee |
|
Ik wil toch wel de laatste trein terug halen (maandag 4 uur lang 's morgens college, en ik doe zo'n studie waarbij college meer is dan alleen voorlezen uit het dictaat), en zal ook niet in de Pit te vinden zijn (lastig figuurtje ben ik he? ). Dus andere optie? Van tevoren bij de centrale ingang in de buurt, rechts of links of zo? |
|
lijkt me leuk. Eerst maar eens kijken wie ik mee kan krijgen. No regrets and no remorse... |
|
Ga in Antwerpen hof ter loo op 15 dec. Geen 2 zalen en dus alle bands zien! Geen risico op slecht geluid zo als in 013, veel gezelligere zaal. |
|
dwaallicht en ik gaan ook. Meeting lijkt me tof. |
|
Ik ga oooook!!!!!! |
|
quote: jah en een auto....? anders schiet het nog niet op nattuurlijk.... Je moeder. |
|
dus we gaan wat groots opzetten ? Je moeder. |
|
Ik ga ook! (lekker boeiend) In de pit bij CC of NILE!! 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Volgende pagina |