|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Pling plong,,,, ik word gek van dat pling plong |
|
lijkt me het beste jah. maar goed moet nog meer mensen meenemen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:my god... waar ben ik aan begonnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ben nie op die meeting te vinde, maar ik dwarrel wel ergens in de 013 rond misschien dak nog wa menschjes herken ofzo ik ziet wel |
|
Flikker op met je meeting... Ik ben die kneus met de kerstmuts, that's it. Enneh CAAADAAAVEERGHIAAAA!!! we gaan van Veenendaal De Klomp naar ArnheiM en van daar naaro TilburG... True® ! ! ! Dit slaat nergens op. |
|
quote: hm dat haalt et nog niet bij die irritante fluitjes, ik krijg zo nu en dan die aandrang om die dingen anaal bij hun eigenaren in te brengen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
Ik ga ZAT worden!! Dit slaat nergens op. |
|
goh jij bent origineel Je moeder. |
|
Zeker geen voetbalfan? [edit] ehm, dat was een reactie op FireFox... [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 10-12-2001 18:45] |
|
voor volk uit eindhoven 1 uur station dan komt er een meute metal mensen met pils.... dus! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik denk da'k maar vanaf Eindhoven vertrek Dit slaat nergens op. |
|
- Sassette - Greycloak - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom - witch - Linda - Mörke - Amarantha No regrets and no remorse... |
|
Ja om 1 uur in Eindhoven kwamen toch veel mensen van het DOA forum? Ik ben er dan denk ik ook .. |
|
Eh.. weet nog niet waar ik vandaan wegga.. nogal wat stremmingen tussen mijn huis en tilburg zondag.. |
|
ga via arnhem met dwaallicht en mij mee |
|
en spreken we dan daar nog ergense af? (ik stem voor ergens bij een bar) |
|
zie eerder in dit topic... er wordt ergens een kroeg beschreven waar we om 1400 uur zijn met zijn allen |
|
oh maar ik ga ook met een stel niet-zwaremetaleners, dus weet niet of ze dan meewillen. |
|
willen die niet bierdrinken met ons [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 12-12-2001 14:22] |
|
quote: Ik zou verschrikkelijk balen als ik vanaf eindhoven (aidshoven) zou moeten vertrekken. |
|
Aidshoven... Explain? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
stomme grap! waar blijft de waarschuwing van de moderator om dat woord liever niet te posten? |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |