|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb geen andere foto, da's net het probleem, die ene hierboven (mag ie alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeef terug weg) is een foto van drie of vier jaar oud die iemand op school oooit eens heeft ingescand... en normaalgezien trek ik niet zo'n stom smoel. Vargen: Jamaar, hij had mn naam er toch kunnen bijzetten? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 30-11-2001 16:48] |
|
Stomme smoel? Je ziet er hardstikke mooi uit! Waarom loopt iedereen altijd over zijn/haar (vooral haar) foto te zeiken? |
|
Tuurlijk mag ie weg. jouw foto. Maar ik moet wel zeggen dat je er leuk opstaat. Mooie grote donkere ogen. |
|
Ehm, dankjewel... (Maar ik heb geen problemen met mezelf hoor, gewoon met die foto...) |
|
snel maar een nieuwe inscannen dan maar. |
|
quote: OK OK ik kom ook ! Als er vandaag nog kaartjes zijn dan hè. |
|
Heb eindelijk mijn foto's gepost dus iedereen kan mij nu herkenen zie topic foto's en topic gothic babes Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehe, iedereen kan mij ook herkennen als men even naar de officieele Epoxyhars gaat via de link in dit topci: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1662 |
|
quote: Nou ehhhh arjen ik vond jullie een beetje overkomen als de cliniclowns. Maar goed ik weet hoe troe jullie in het echt zijn he *uhm*.... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-12-2001 14:51] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Cliniclowns, *proest* No regrets and no remorse... |
|
Owww...mensen,ik zou wel willen,maar ik raak niet meer thuis als ik tot daar zou komen Maar ja,als je nog eens tot in Gent zou komen of zo en je ziet daar een ietwat gek meisje met grote groene ogen,halflang donkerbruin golvend haar en een mond zoals Mick Jagger ronddribbelen,zeg dan ff hallo... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Euh, ik ook niet, maar er is nog een plekje vrij in onze auto(Ik rij heen, een betrouwbaarder iemand rijdt terug), dus als je echt zou willen. Dan zou je dus ergens beneden in de kamer kunnen slapen. |
|
quote: O. sorry. .. denk niet dat het aan vergeetachtigheid te wijten is trouwens.. denk dat ik: of - Een oud lijstje namen gebruikt heb, waar jij nog niet op stond. of - Je foto niet kon vinden/over het hoofd gezien heb in het FOTO topic of - Zo geschokkeerd (positief of negatief) was door je foto dat ik hem niet gepost heb of - Ik perongeluk tijdens al dat copypasten jouw heb verwijderd ... .. |
|
Hier weer een al wat oudere en vooral zeer onblasphemische baggerfoto van Valorian.. (maar wel duidelijker herkenbaar voor de x-masparty dan die met cp) |
|
haha, krullebol ! |
|
Ik weet ALLANG hoe jij eruit ziet, Valorian! HAHA! Xieje op de Metalfest! (En bedankt dat je het GOEDE Darkthone shirt heb besteld ... <--- Die krijg je de 16e wel van mij!) |
|
Ja.. die was ineens weer op voorraad.. helaas hebben ze het flink opgeneukt bij het postkantoor, ze wisten niets van internationaal geldovermaken en hebben dus alles verkeerd ingevuld, waardoor ik een paar dagen later een brief kreeg met verzoek om de zaak opnieuw in te vullen.. ANyway.. weekje vertraging dus.. hopen dat het nu wel goed gaat.. |
|
VInnie on topic!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
O ja.. meeting xfest.. ... Cool.. Veel |
|
Als we nou allemaal ons zelf kaalscheren vallen we vast wel op in 013.. |
|
Je weet dan dat ik niet meer aan je zijde zal lopen he valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dan draagt elke langharige ZM'er nog liever een kerstmuts Valorian! |
|
quote: eindelijk iemand die vind dat ik betrouwbaar ben Je moeder. |
|
nog 14 dagen en dan zijn we hier ook weer vanaf...... bla...bla...bla... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |