|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ehm, dit gaat over de "meeting". Hoe kun je hier NIET slowchatten? |
|
quote:gesprekjes als: ik heb daar staan wachten...oh ik heb je niet gezien...oh wat gek, ik stond daar wel...is erger slowchatten dan nodig is in mijn ogen Ik kan hem naar Onzin verplaatsen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja, dit gaat niet meer over het concert zelf. |
|
Ach we zijn thuisgekomen dat telt. |
|
Kijk eens wat ik vond! Heel toepasselijk dat dat een jaar terug was. |
|
goed zo MB goed plan: tijdens Immolation, vooraan in het midden? |
|
Ik post het hier nog eens: Hoe laat zijn er ZM'ers te vinden op station Breda, zondag? |
|
Waar meeten we? Gewoon, in de zaal. |
|
ik heb mn ZM-shirt aan en zal dus het ZM-promoteam vormen...wie doet er mee I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Ik. |
|
quote: "Het ZM-promoteam komt naar je toe deze kerst!" ? "De ZM-roadshow?" ? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hehehe. Eigenlijk kan ik het shirt beter niet dragen, aangezien ik niet representatief ben voor de rest van ZM. Maar wat geef ik daar om? Niks! |
|
Ik neem een Rudolf The Reindeer-gewei mee! |
|
quote: hahahaha, ik denk dat ik mn fototoestel maar meeneem. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: ik ook |
|
Volgens mij is een meeting niet zo moeilijk als de helft van de zaal sowieso al ZM-er is Afdeling Limburg is te herkennen aan de "LOMP" t-shirts |
|
lalalaa stomme post [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 21-12-2002 10:01] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hehe zekorweten dat ik mn fototoestel meeneem Iedereen moet erop "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik wil me digicam ook meenemen maar heb geen zin om hem heel de avond bij me te houden, aangezien ik een groot deel van de avond in de pit sta BEHHH! |
|
ik neem mijn gang mee. |
|
ik ga undercover wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: oew hell yeah! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb zwarte kleren aan... ben vast de enige BEHHH! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |