|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
klein idee voor iedereen: www.ticketservice.nl zoeken op cannibal corpse kun je reserveren en gewoon met een nummer afhalen op een ticketservice punt. (GWK, Postkantoor) werkt prima! [edit] O ja, als je met crdit card (*ahum* ) betaald worden ze zelfs opgestuurd [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-11-2001 12:00] |
|
waarschijnlijk met de trein ja. ennuh je hoeft niet te bellen je reserveert via internet. kost geen cent |
|
ahah interesant. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat is er nou weer mis met creditcards? Ik ben te beroerd om die kaarten te gaan ophalen, kom op zeg ik moet al helemaal naar Tilburg voor dat concert. |
|
ok je hebt op zich een punt |
|
CADAVERIA: Ik denk dat we aan die gillende wijven toch niets kunnen doen. Gaan Anne en Wendy eigenlijk mee? Linda wel... dus dat wordt nog lachen op de terugreis. En we gaan zeker weer pilsjes drinken in de trein. Daar zijn die dingen toch voor... het pils/de trein. |
|
Ik denk niet dat hun meegaan. Ben wel blij dat Linda ook meegaat, lekker chaos schoppen. En uiteraard mannen kijken. en pils/trein jah dugh dom van me dat ik dat was vergeten. Ik heb de 17e maar vrijgevraagd voor mijn stage. want de 15e ga ik naar after forever in escape en de 16e dus naar 013 ze begreep wel dat ik dan ziet zo goed meer kon knikken of uberhaupt mijn hoofd kan bewegen. Heerlijk zo'n begrip volle stagebegeleidster. Dus dat word de 16e lekker bangen zuipen en nog meer bangen en ouwehoeren en bangen en nog meer zuipen ect Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En ouwehoeren en zuipen en bangen! |
|
Dus.... Vargen bel je me vanavond nog? pas na 20.00 uur want ben mijn phone vergeten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ok mensen en sorry dat de vorige post off topic was maar vargen reageerde niet op mijn e-mial. dus als jullie willen zeiken doe dat op vargen want het is allemaal zijn schuld. maar ik hou nog wel van je hoor vargen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
leftbracket off dash topic rightbracket Jij jij...! Grrrr ONAARDIG MEISJE! Maar ik heb je een email gestuurd daarnet! leftbracket slash off dash topic rightbracket |
|
sorry vargen was mijn evil twinsister (teasbeth) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
LOL [Vargen de moderator modus] ON-TOPIC! [/Vargen de moderator modus] |
|
en hoe zit het nu met de meeting |
|
Yeah, ben ook wel benieuwd. Maar Olivier, Vinnie en Liesbeth gaan we vast zien, dan komen we Arjen ook wel tegen, daarna zie jij Jenje die als sluis zal fungeren om ons in contact te brengen met de andere wijzen uit het Oosten waarna de avond zal eindigen in de grote Zware Metalen Knuffel om vervolgens opgenomen te worden in de Celestijnse Forumhemel. Zo zie ik het, tenminste. (disclaimer: het 1e deel van deze post is on-topic ) |
|
Ojaa, ik kom misschien ook, wil iemand me ontmoeten? |
|
tuurlijk wel No regrets and no remorse... |
|
Jippie! |
|
dus de 15e even alle geplaatste foto's gaan bestuderen zodat we elkaar herkennen Je moeder. |
|
iedereen wil elkaar ontmoeten toch? |
|
quote: Ik zou het dolgraag willen, maar 013 is toch iets te ver om naartoe te gaan om iedereen te ontmoeten. [off-topic]Hoever zijn we eigenlijk met het Zware Metalen concert?[off-topic] the only pleasure is pain |
|
[off topic] zware metalen fest gaat goed. Ik ben nu met de demo's bezig enzo. Als jenje info van de atak heeft dan zullen we dat direct posten in het festival forum[/off topic] |
|
quote: Ja hoor, ik wil je wel ontmoeten. Ik wil iedereen wel ontmoeten! Ik... ik.... *snif* IK HOU ZO VAN JULLIE... hoor ik hier wel thuis? |
|
quote: ehmm..nou weet ik zeker dat ik niet meer kom. Haha. the only pleasure is pain |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |