|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Groep 66 : * Bob McDoom * Karnivoor * Ares * ....(=geen SM'er) |
|
quote: Foutje; ik was van plan om de boel te WIJZIGEN [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 13-12-2001 19:42] |
|
Ik ga ook niet naar dat café, ik zal voordat ik wegga de foto page nog wel flink bestuderen en dan zie ik jullie misschien wel in 013 |
|
Ik ben er ook zeker niet om 14.00 uur... En Der Lexus en TNightmare vormen de volgende groep. |
|
ik kom denk ik wat later.... wil een beetje uitslapen BEHHH! |
|
Gruppe 1 - Jenje - SheRa Gruppe 2 - Amarantha - Vargen666 Gruppe 3 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe wonder als ze ook nnog aankomen - Jester666 - FireFox Groep 66 : * Bob McDoom * Karnivoor * Ares * ....(=geen SM'er) Gruppe overig ? - Sassette - Greycloak - Damien - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - TNightmare - Fyunch Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Gruppe 1 - Jenje - SheRa Gruppe 2 - Amarantha - Vargen666 Gruppe 3 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe wonder als ze ook nnog aankomen - Jester666 - FireFox Groep 66 : * Bob McDoom * Karnivoor * Ares * ....(=geen SM'er) Gruppe laatheid: - Der Lexus - TNightmare Gruppe overig ? - Sassette - Greycloak - Damien - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Fyunch |
|
Veel plezier daar bij Xmass, en drink er 666 voor mij! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gruppe 1 - Jenje - SheRa Gruppe 2 - Amarantha - Vargen666 Gruppe 3 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe wonder als ze ook nnog aankomen - Jester666 - FireFox Groep 66 : * Bob McDoom * Karnivoor * Ares * ....(=geen SM'er) Gruppe laatheid: - Der Lexus - TNightmare Gruppe Seat Ibiza 1.4 16V: - sassette - Greycloak - Damien + 2 non-forummers Gruppe overig ? - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Fyunch [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-12-2001 23:48] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gruppe 1 - Jenje - SheRa Gruppe 2 - Amarantha - Vargen666 Gruppe 3 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe wonder als ze ook nnog aankomen - Jester666 - FireFox Groep 66 : * Bob McDoom * Karnivoor * Ares * ....(=geen SM'er) Gruppe laatheid: - Der Lexus - TNightmare Gruppe Seat Ibiza 1.4 16V: - sassette - Greycloak - Damien + 2 non-forummers Gruppe skullfuck en aanhang Ik dus +3non forumers Gruppe overig ? - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Fyunch Suck my piss |
|
ja kut ik zit bij overig... maare quote: doen! hoemeer vrouw volk en andere hoe beter! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
en al een beetje zin in de meeting?! ff een update de lijst van deelnemers: - Sassette - Greycloak - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - öl gaat ook mee (non -zm-er) - Cadaveria +vlaggetje+ kerstmuts met belletjes - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom - witch - Linda - Mörke - Amarantha - Carnagath gaat ook, met een kerstmuts [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-12-2001 10:31] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Amuseer jullie allemaal bangelijk goed!!! Ik kan spijtig genoeg niet gaan, ook zaterdag niet bij ons in Antwerpen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik drink wel een biertje voor je Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Witch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wij gaan wel heel erg laat zijn, zo rond 15.00 uur pas... Dus mocht dat café daar al leeggelopen zijn dan ben in om 15.30 bij Mystica in de kleine zaal... Ik ga wel op de koekjesgeur af . |
|
quote:Hmm, dit lijk mij ook wel handig... No regrets and no remorse... |
|
quote:Haha, een foto van een foto! |
|
Moet je een screenshot van maken, die uitprinten en vervolgens weer inscannen en van die scan weer een foto van je beeldscherm maken. Vargen, verzin maar een naam hiervoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehe.... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-12-2001 16:51] |
|
Huh, hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? |
|
eehhh op print screen drukken om te beginnen *grin* en dan in een programma als bijvoorbeeld paintshop, photoshop , etc. op 'paste as new image' of iets dergelijks drukken.. dan kun je hem eventueel bijsnijden en weer bewaren .. |
|
Haha, ik zat me altijd al af te vragen hoe het kwam dat er niks gebeurde als ik dat knopje indrukte. Bedankt in ieder geval ff proberen. |
|
welnu, de koekjes gaan zo de oven in en ik zeg maar 1 ding: MOOI GROEN IS NIET LELIJK!!! he he he |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |