|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Mn foto staat in het fototopic... |
|
hehe OK |
|
huh |
|
HMM? |
|
is mis em ff |
|
Ik bedoel dus Dwaallicht. |
|
ahhh de koekjes |
|
Verwarrend. Edit: En ik heb géén kerstmuts op, ik wil wel, maar die vergeet ik toch, en mijn haar is niet meer zwart geverfd zoals op mn foto, dus eigenlijk moet ik wel een kerstmuts. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 30-11-2001 16:29] |
|
muhahahahaaaa.... DE KOEKJES ZWARE METALEN + KOEKJES = KRIEG!! (sorry... ben melig) |
|
BLACK FUCKING COOKIES! |
|
Ik hoop trouwens dat jouw koekjes niet zwart zullen zijn Dwaallicht. |
|
hm nee doe maar niet, maar heel donkerbruine chocolade koekjes zijn wel lekker Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hey wil je godverdomme black fucking cookies of niet?? Ik kan natuurlijk ook Viking-koekjes ervan maken, dan worden ze mooi geel/wit. NEE hoor, het worden gewoon _lekkere_ koekjes. |
|
Hou je een gewoon-lekker-koekje voor me over tot je me gevonden hebt? |
|
hm black-fucking-koekjes, als ik me daar een voorstelling van maak dan lust ik em niet meer Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ga natuurlijk niet de hele dag met zo'n zak leuren, maar ik zal kijken wat ik voor je kan regelen |
|
quote: ik ging ff kijken maar kon hem niet vinden. de search werkt slecht |
|
Ik zal zelf even zoeken, enkele ogenblikken geduld aub. |
|
Voor Rajackar [Verwijdert op Verzoek] [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 30-11-2001 16:48] |
|
Nu herken ik de foto weer ja. (ik moet echt tot rajackAr moderator benoemd worden) |
|
Ehhh, dat was niet de bedoeling want ik haat die foto... |
|
quote: Ik vind de foto eigenlijkwel mooi. |
|
Foto is best mooi hoor. BTW, ik ga naar huis, tot over een ruim uurtje |
|
Hmm welke foto bedoel je dan? Ik kan geen andere vinden. Tijd om een nieuwe te posten dus |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |