|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom het wel weer te boven... |
|
Lol... |
|
quote: wow gewoon eerst doorgelopen... ben je wel een bikkel btw , maar sterkte hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Net Ozzy Osbourne. |
|
Jaaaa, Ozzy met z'n been, wát een doorzetter, zeg! Ge-wel-dig!!! Enne, Lady Rose, wat erger is dan spijt krijgen van iets wat je gedaan hebt, is spijt krijgen van iets dat je niet gedaan hebt.... Gewoon gaan, dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ach waarschijnlijk heb ik na dit weekend ook mijn been gebroken maar daar laat ik uiteraard niet zo'n feest voor lopen. enne natuurlijk zou ik het niet over mijn hart verkrijgen om jullie niet te ontmoeten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als je nou gewoon uitkijkt met skien... |
|
ik laat vincent mij wel de heledag vast houden. als ik het niet meer zie zitten ga ik wel apres skieen. lijkt me veeeeel beter voor mij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nog een weekje en dan is het eindelijk zo ver. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Eindelijk je poten breken he! |
|
|
|
Yep je ziet het goed Asherah, je krijgt er gezelschap bij. |
|
Jippie!!! Neej, serieus, ik vind het best wel erg dat ik kniet kan komen hoor... ik loop die dag echt rond (voor zover dat lukt) met een rothumeur volgens mij. En mn vriendjes kunnen me niet troosten want die gaaaaaaaaan allemaal. |
|
X-fest! Eindelijk! ! O nee.. nog een week wachten.. |
|
Vince je moet je horloge effe op tijd zetten... |
|
ahhh.. zie dat het gezellig wordt. En ik kan GVD niet! #$@ ik baal er weer van. net zoals met dynamo! Ik kon elke keer niet! #@$@@$ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik begrijp helemaal wat je bedoelt!!!! |
|
Joepie ik ga lekker wel hehe |
|
en ares en ik gaan met je mee Je moeder. |
|
maar bij welk café spreken we nou af? |
|
Die ene daar .. met dat bier enzo ... Jullie zien me vanzelf wel rondstruinen. |
|
quote: die gene op de hoek voordat je de hoek omgaat naar de 013, maar ga je met de trein? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Trans... MEET YOU AT THE FRONT! "the next thousand years are ours..." <-- we beginnen over een weekje wel op ut gemakje... Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
nog maar ff samenvatten dan: - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-12-2001 20:12] Je moeder. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |