|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
we zulle wel ff zwaaien waarvandaan komen jullie? en hoe laat? Je moeder. |
|
Heeft iemand nog de uiteindelijk lijst met mensen en de tijd + plaats van het meeten? |
|
quote: Geen kleur : wit Kenteken : zie je niet als je er in zit; weet ik dus niet uit mijn botte harses. En het zal vast wel gebeuren dat jullie ons inhalen, want dat corsa'tje loopt het lekkerst bij 110 km/uur. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 12-12-2001 20:27] |
|
quote:dat ken ik was bij mijn oude fiesta ook zo, maar die heb ik vorige week totall loss gereden en nu heb ik er een van 4 jaar oud gekocht en die loopt wat harder... No regrets and no remorse... |
|
666 km/u |
|
quote:grapjas... met straalaandrijving zeker No regrets and no remorse... |
|
Tja die corsa wil wel doorlopen tot 170 maar dan moet je oordoppen indoen; nog meer lawaai dan met 170 op een motor. |
|
quote:Ssst! Straks geloven ze het niet meer. |
|
Ach ik ben goedgelovig hoor. |
|
Amarantha, met zo'n 1.3i blok en niet teveel gewicht erbij in, loopt die Fiësta toch zeker bijna 170, als je een beetje doorduwt. Maar 666 haalt ie zeker niet. Slecht nieuws voor je verbruik; dat zakt met die snelheid richting 1 op 11... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:pst! dat weet ik natuurlijk ook wel No regrets and no remorse... |
|
Allemaal? Ook dattie geen 666 kon halen? Niet ff waarschuwen en zonder mij proberen? You evil one you! Nooit te hard rijden zonder professioneel toezicht! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak, ik ben er bij hoor. Dus dat gaat wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-12-2001 21:52] |
|
Hee eikel, jij hebt daar helemaal geen opleiding voor gevolgd! Ik sta niet voor de gevolgen in zonder mijn deskundige leiding. Je weet wat ze met haar vorige Fiësta heeft gedaan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Da's waar, maar ik heb persoonlijk bij deze nieuwe een de straalmotor ingebouwd, dus ik weet hoe ver we kunnen gaan. |
|
Niet te laag vliegen, he? Dan gaat ie vogeltjes opzuigen, en vervelende kinderen en ander klein spul. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
GAAP... Nog een paar dagen....dan is het eindelijk voorbij en hebben jullie zo'n spierpijn dat het wel erg stil zou zijn hier op ZM bla...bla...bla... |
|
Yep op zondag zal het hier erg stil zijn LR. Alleen jij zal aanwezig zijn. |
|
Word ik temiste niet tegen gesproken. En heb ik alle tijd om eens rustig alles door te lezen hier. bla...bla...bla... |
|
... terwijl Vargen en ik het weer wél naar ons zin hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doe iedereen de groeten van me en zeg dat ze 29 dec langs moeten komen voor een gezellig feestje. (lees gratis bier ) bla...bla...bla... |
|
Ach, het lijkt er op dat Lady Rose ons duidelijk probeert te maken dat zij het ook heeeel erg naar haar zin gaat hebben hier. Helemaal alleen. NIEMAND om tegen te praten. Donker... |
|
...koud, en alleen. Dat bier stuur je maar op, trouwens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Zeg pas op! Een ezel stoot zich in het algemeen geen tweemaal aan dezelfde steen! No regrets and no remorse... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |