|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik vind dat (hoe gezellig het ook is) er wel weer genoeg geslowchat is in dit topic, en wil iedereen dan ook vriendelijk, doch dringend verzoeken ermee te kappen. Dead things grow from deep inside... |
|
topic = meeting tijdens XMASSFEST!!! en waar hebben we het over? dit IS on topic. |
|
ik denk dat ik een boxershort met Garfield erop aantrek, en witte sokken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik denk dat ik me als Rajackar verkleed. |
|
quote: cool, dan krijg je van mij een groot glas vos (daar ben ik vorige keer zo dronken van geworden) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-11-2001 15:39] |
|
quote: Je bedoelt als knappe jongeling? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-11-2001 15:44] |
|
Ja het gaat inderdaad over het XMASS gebeuren. Maar slowchatten, zelfs on topic slowchatten mag niet buiten het onzin forum. Een beetje is echt niet erg. Maar het wordt nu te veel. Dead things grow from deep inside... |
|
ok ok verkleden is mischien slowchatten maar we waren net een manier aan het bedenken om af te spreken. al hebben we vanmiddag het record off topic slowchatten denk ik wel verbroken met dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-11-2001 15:42] |
|
Damn, ik snap er niets meer van. Ik ga gewoon als mezelf, en neem nog een hele zooi lui mee waarschijnlijk. Dus die lijst zal tegen de tijd dat het 16 dec is wel op zo'n 50 personen zitten. Eigenlijk belachelijk, want dan is 't net een (groot) schoolklasje. Ach, ik doe gewoon of ik jullie allemaal niet zie (beetje moeilijk alleen met 50 personen) zodat ik toch nog True overkom. |
|
Half 11 ben ik alweer op weg naar mijn trein... Kan niet iets van tevoren? 15.00 uur of zo? |
|
quote: Move 'm dan naar Onzin |
|
hehe ook een idee |
|
En als we nou allemaal een witte en een zwarte sok aantrekken?, dan kunnen we elkaar allemaal makkelijk herkennen Maar ff serieus, ik herken vast wel een kluit mensen bij elkaar die elkaar allemaal kennen en dat zullen jullie dan wel zijn ofzow [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-11-2001 16:36] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben bang dat ik niet op m'n sokken ga. |
|
quote: hoelaat begint dat hele gebeuren dan wel niet? |
|
he ja ik dach dat 't 'savonds was, toch niet overdag he ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: - Fyunch Ignorance is bliss |
|
CORRECTIE! Er mag GEEN bier meegenomen worden in 013, dus Vargen en TNightmare, wat er overblijft is het volgende: - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare |
|
Shit ik mag dus niet mee. |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch En we kopen 't pils wel daar dan. Ik hoop alleen niet dat je 't erg vind als we een paar 6-packs Grolsch meeslepen in het treintje? Dit om door de vertragingen heen te komen. |
|
Pils in de 013 kopen? Daar hebben ze Heineken he... En ook al geen kriek... Dus ik hou het op cola. En btw 16.00 uur openen de deuren, kunnen we ergens van tevoren DRINKBAAR bier gaan drinken of zo ergens in een café. |
|
Hmm sta gezellig tussen 2 mooie mannen (jongens) in. Doe wel zo'n straat bord om met aan de ene kant een grote Z en aan de andere kant een grote W. Herkenbaar??? Stuur wel een foto op (maandag ofzo) is denk ik wel makkelijker. Hey vargen, gaan we weer biertjes drinken in de trein? Ik ga NIET meer met die wijven over straat, schaamde me vorige x dood. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
'k wilde trouwens van de week 2 kaartjes voor xmass fest halen. Kom ik bij de gwk op het station in zwolle en staat ie gvd niet in de pc. Ik denk dat kunnen ze niet maken dadelijk is het uitverkocht ofzo. (leek me wel stug). Ik vargen opbellen vragen hoe dat feest nu ook al weer precies genaamd is, maar ik kon geen fout bedenken in hoe ik het gezecht heb tegen die luitjes van de gwk. Ik naar het postkantoor. sorry mevrouw we hebben hier geen ticket service. Dus moest ik op mijn fietsje helemaal naar de andere kant van de stad fietsen. Kom ik daar uitgeput aan, staat ie ook daar niet in de pc. Maar gelukkig was die man achter de balie zo meegaand dat ik een grote map mee kreeg om daar het feest op te zoeken. Staat het gewoon onder cannibal corpse, dat had ik ook wel kunnen weten. wil ik de kaartjes afrekenen kan ik binnen niet pinnen GROM maar na uiteindelijk 1 uur kaartjes jacht heb ik ze uiteindelijk kunnen bemachtigen. dus valorian en ik zijn nu zeker van de party Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |