|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand kaartje kope??? Je moeder. |
|
quote: nee bedankt, ik heb er al een. maar in ieder geval bedankt voor het aanbod |
|
ik ga ook |
|
He velorian mag ik ook mee in die trein van jullie lijkt me gezellig |
|
ik ga ook mee toch vinnie |
|
witch waar kom je vandaan van mij mag je bij ons in de trein wij komen vanaf rhenen en veenendaal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hey val en varg, gaan we net zo ouwehoeren als in de trein naar wacken. alleen ben ik dan bang dat we tilburg niet halen. Maar het was toen wel gezellig. meer mensen die bij ons in de trein total chaos willen veroorzaken?? Of natuurlijk gewoon bier drinken mag ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Witch.. sure thing.. hoe meer zielen hoe meer bier hoe meer chaos.. Wij komen over Utrecht, vandaaruit gewoon de snelste verbinding naar Tilburg |
|
Witch gaat lekker mee. Wel pils meebrengen zodat we genoeg voor een ieder hebben! |
|
In plaats van gezellig doen kunnen we natuurlijk ook een grote ZM matpartij houden |
|
Maar wat is nou de concrete bedoeling de 16e? Hoe weten we waar de ZM'ers staan? Het is niet alsof die aan hun kleding te herkennen zijn doordat ze zo opvallen of zo... Is volgens mij nog niet echt iets afgesproken? (of heb ik dat gewoon gemist, kan ook...). |
|
quote:Daar zeg je me wat... |
|
iedereen in een cannibal corpse shirtje Je moeder. |
|
Moeten er nog mensen uut Grunnn komen? Gaan misschien met 2 wagens, dus reageer ff als er nog vervoerd moet worden. Assen, Zwolle en andere gaten die op de richting liggen rekenen we ook goed, zolang er maar niet bij huis vandaan gehaald hoeft te worden. Ben te herkennen aan lang haar en een Cannibal Corpse shirt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hee Cloak, Amarantha komt uit die buurt. Maareh, ik heb geen CC-shirt dus kan hem ook niet aantrekken. Maareh, ik ben gewoon die hele lekkere gozer die heel zat is. |
|
Laat 'r maar mailen dan, alles wat niet stinkt, geen viezigheid achterlaat in den auto en het tot Tilburg uithoudt zonder peuk is welkom. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-11-2001 22:00] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hehe nej dat zijn er weinig... Je moeder. |
|
quote:Je moet ook het voorgaande gedeelte lezen over die gozer die heel lekker is! |
|
quote: daarom liet ik dat dus ff weg Je moeder. |
|
Nou ja, ik neem in ieder geval een zak zelfgebakken koekjes mee dus iedereen met kruimels om z'n bek is ZM'er EN kan je mij aanwijzen. |
|
Zie jullie wel in utrecht ofzo en anders in tilburg zelf! Zo'n matpartij lijkt me trouwens ook wel leuk. |
|
quote: Dat had ik ook, maar de gast van het GWK zocht het op in een foldertje, maar als ticketservice kaartjes wil verkopen moeten ze het niet onder CC zetten want er komen nog meer bands. Gelukkig heb ik de kaartjes mooi hier liggen * edit * ik heb je quote effe gefikst * edit * [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-11-2001 19:34] You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
Ik geloof dat het quoten niet helemaal gelukt is, nou ja boeie You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
quote: Juist! Ik ben veel lekkerder als jou en ik mag je oprapen als je weer eens op je bek flikkert.... En dat mag ik ook bij Linda... Waarom wordt ik nooit eens opgeraapt? O ja, ik ga ook mee naar het X-mas-fest NAIHAIL!!! Blek ZIEDS ov FENSJUNSJ!!! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |