|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: W.A.S. E.E.N. G.E.I.N.T.J.E. |
|
vandaar ook die '...' (als in 'zucht') Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
OK maar nu weer OT (hehehe I got you now!) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 12-12-2001 14:50] |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
... |
|
boeiende gesprekken zeg |
|
... |
|
,,, ik was altijd al tegendraads ,,, |
|
Damn je hebt gebroken, Now you will face my eternal wrath human! |
|
Je eeuwige wrat ? Jakkes .. |
|
als iedereen es ff nu gaat omschrijven bijvoorbeeld wat voor een kleren men aanheeft ofzo, of iets opvallends... Je moeder. |
|
Ik weet denk ik wel wat iedereen aan heeft ... zwart .. |
|
Hmmm, wij (Shera & ik) moeten iig wat afspreken met Amarantha, anders missen we onze lift naar huis. Amarantha [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-12-2001 17:17] |
|
[edit] Jenje is vergeven [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-12-2001 17:20] |
|
Oeps .. Jenje was weer eens teveel tegelijk aan het doen .. had per onegluk de verkeerde smileys er neer gezet, maar al weer verholpen ... |
|
Hmm, ik heb zo'n idee dat ik niet wil weten wat voor smilies er eerst stonden. No regrets and no remorse... |
|
nou .. diegene die er in het lijstje aan de linkerkant van het "Post Reply"- window boven degene staat die er nu staat. Nogmaals excuses |
|
Ik vermoedde al zoiets Maar goed in navolging van Vargen: het zij u vergeven! No regrets and no remorse... |
|
*Jumps from joy* |
|
quote: ff overleggen of we niet ff een spandoek maken voor de achterruit van de auto, zijn we herkenbaar als je ons corsatje inhaalt Je moeder. |
|
quote:Kleur? Kenteken? No regrets and no remorse... |
|
quote:Nou ja, met een spandoek achterin is ook wel maf. Denk niet dat Amarantha dat goed vindt trouwens. Maar wij gaan jullie toch wel vet inhalen! Vroeeem!!!!!! |
|
quote: uh dat moet je mcdoom vragen dat weet ik eigelijk nie eens, nooit gesien Je moeder. |
|
quote:hmm, nou als jullie ingehaald worden door een spierwitte Ford Fiesta met RF op het kenteken, zijn wij dat waarschijnlijk. No regrets and no remorse... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |