|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je al medelijden met me? bla...bla...bla... |
|
quote:Aangezien ik na ruim 6 jaar schadevrij rijden, nu pas een overstekende boom raak, geloof ik niet dat dit op mij van toepassing is No regrets and no remorse... |
|
Alleen als jij het niet wil. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
maareh dus de meeting, nu even alles op een rijtje zetten - spreken af bij een cafe om de hoek van 013 - om 14:00 uur (toch ) - cadaveria staat daar met ZM vlaggetjes te zwaaie - er is veel bier de lijst van deelnemers: - Sassette - Greycloak - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom - witch - Linda - Mörke - Amarantha [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-12-2001 22:56] Je moeder. |
|
Als ik die lijst zo zie... ik hoop dat ze genoeg stoelen hebben... |
|
Karnivoor je bent 1 ding vergeten: ik bak koekjes. |
|
I shall be there, pils at my side! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
de lijst van deelnemers: - Sassette - Greycloak - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom - witch - Linda - Mörke - Amarantha |
|
25 man, das redelijk toch ennuh dat wordt dus veel koekjes bakke dwaallicht Je moeder. |
|
Wie horen er eigenlijk allemaal bij elkaar? En wie kent elkaar irl? -= The X-Mass Connection =- Gruppe 1 - Jenje - SheRa - Amarantha - Vargen666 Gruppe 2 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe overig ? - Sassette - Greycloak - Damien - Jester666 - FireFox - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom Van Gruppe 1 en Gruppe 2 kennen in ieder geval genoeg mensen elkaar al, verder weet ik het niet.. |
|
Het begint op een film te lijken, The X-mass Connection... Maar goed, dit zijn dus de groepjes met wie je de heenreis deelt? Dan moet je gruppe 1 nog even in 2-en splitsen want ik ga alleen met Amarantha. Verder op de terugreis gaat Vargen waarschijnlijk gewoon met gruppe 2 mee in de trein. |
|
-= The X-Mass Connection =- Gruppe 1 - Jenje - SheRa Gruppe 2 - Amarantha - Vargen666 Gruppe 3 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe overig ? - Sassette - Greycloak - Damien - Jester666 - FireFox - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom |
|
En wat nou als er bij gruppe overigen een aantal gruppen zitten die maar uit 1 persoon bestaan? En eigenlijk moet je wel al die namen op alfabetische volgorde zetten! [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 13-12-2001 11:39] |
|
Zijn er nog mensen allergisch voor koekkruiden, kruidnagelen, piment, peper, bloem, boter, deeg, etc? |
|
Ja, kunnen we daar ook een gruppe voro maken... |
|
quote: Euhm .. voor zover ik weet hebben Shera en ik nooit gezegd dat we daar zouden zijn. |
|
Nee, je moet ook naar de gruppen kijken. Ja ja, wat een organisatie van mijnheer Valorian's kant... Gruppe 1 - Jenje - SheRa Gruppe 2 - Amarantha - Vargen666 Gruppe 3 - witch - Linda - Mörke - Valorian666 - Cadaveria - Dwaallicht (bak koekjes!) - Rajackar (of reizen jullie (Rajackar en DL) weer via een andere route?) Gruppe overig ? - Sassette - Greycloak - Damien - Jester666 - FireFox - Elessar - Elanthia - Sar'Goth - Skullfuck - Ares - Karnivoor - TNightmare - Fyunch - McDoom |
|
quote: Ummm 013 heeft het beste akoustiek van nederland...dus ach jaw ik heb der ook nog nooit egt bagger geluidt gehoordt..dewnkt heel hardt aan sommmige andere zalen in Nederland |
|
quote: Ik ook niet... ik kom wel, maar ik kom met andere mensen en ik zie wel wie ik tegenkom, ik ga niet met spandoeken op terrasjes zitten ofzo |
|
Ja, het hele idee is vrij belachelijk. Ik vraag me ook serieus af of al die lui wel komen. Zal wel 1 groepje zijn van lui die ekaar toch wel kennen. |
|
Hehe tuurlijk is het belachelijk. Maar Vargen jou bv. ken ik nog niet maar ik ga je zeker zien, dus wat je zegt is niet helemaal waar. |
|
Ja dat komt door dat je bijvoorbeeld Vinnie kent, en die kent mij weer... |
|
Sassette, Damien en Greycloak komen in een auto, samen met een gemeenschappelijk maatje van S & G, en Damien neemt ook iemand mee. Gruppe Dreizehn.(?) Hoever waren we al met groepen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moet je effe een stukje omhoog kijken en overnieuw indelen... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |