|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
zowhee, wel knap dat je al een maand van tevoren weet wat je aandoet |
|
niks persoonlijks hoor [Dit bericht is gewijzigd door Elanthia op 13-11-2001 17:11] |
|
Ik zal er nog even over moeten denken eer ik mijn kledingkeuze gemaakt heb. Maar het zal iets blasfemisch worden, dat in ieder geval! Waarschijnlijk een originele combinatie van een zwarte broek, met daarop een zwart t-shirt. In mijn haar zal ik een prachtige creatie maken in de vorm van een paardestaart, en aan mijn voeten zal ik uiteraard mijn onheilige en ontiegelijk blasfemische True Norwegian Armyboots dragen! |
|
quote: Ja dat is idd iets waar je goed over na moet denken bla...bla...bla... |
|
quote: maar klinkt erg sexy |
|
quote: Ha, dan komt mijn elleboog je daar nog wel tegen! Ignorance is bliss |
|
Ik zal waarschijnlijk lekker opvallend en origineel gaan in een Marduk shirt, "Black metal assault". |
|
ik ga lekker niet!!!! ik ga 24 dec naar arnhem(goudvishal) |
|
en wat is daar te doen...? Je moeder. |
|
Hmm.. leren broek lijkt me niet zo'n strak plan in het altijd overhitte 013.. dus gewone zwarte army-broek... t-shirt? Zie wel.. in ieder geval iets blasphemisch , misschien doe ik mijn zwaar naar de klote afgeragte Emperor - Anthems longsleeve wel aan.. hehehehe. (de eerste gaten vielen er al in na nog geen 6 maanden!! kut-stof) ... |
|
Tegen jouw blasfemie is geen enkele stof bestand. Maar misschien ga ik wel als de kerstman. Lijkt me wel bij 't thema passen. En als de rest nou ook als kerstman gaat dan herkennen we elkaar meteen! Nadeel is dan wel weer de warmte. Zo'n pak is ook vrij dik. |
|
cool doe ik ook me oude emperor shirtje van die demo aan. met dat paard op de voorkant. hehe die heeft bijna niemand. Was ook me eerste metal shirtje, [pinkt een traan weg uit nostalgie] |
|
Zullen we ff een lijssie maken van wie er allemaal gaan ? - Jenje - SheRa - Damien |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik zal er waarschijnlijk ook zijn, ken alleen niemand hier irl. Zie wel of ik iemand tegen het lijf loop... Gaan er ook mensen uit Noord Holland? |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar Misschien idee om voor de 013 af te spreken ? |
|
quote:Ja, henalve dat 'ie nu weet bij Displeased te krijgen is. Maareh, wie gaan: - Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
- Jenje - SheRa - Damien - Dwaallicht - Rajackar - Jester666 - FireFox - Elessar - Valorian666 - Cadaveria - Vargen666 - Elanthia - Sar'Goth - Valorian666 - Cadaveria |
|
gaan jullie 2 keer? vinnie wel opletten hè? |
|
LOL |
|
nog 32 nachtjes!! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |