|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja.. ik denk dat wij ook wel eerder gaan,,.. je betaalt je iedere keer scheel aan reiskosten, dus dan wil ik ook alles zien |
|
quote:Ja, ik ben er voor dat wij om 1300 uur aanwezig zijn. Kunnen we fijn een pilse pakken en mensen aan zien komen om vervolgens de rest van de dag steeds zatter te worden en dat de hoofact compleet missen. Uhm, sorry ik versprak me. Ik ben dus voor 1 uur of zo, maar dan pakken we eerst wel een colaatje. |
|
hmz... goed plan (maar dan met cola) Je moeder. |
|
Negeer mijn foto, die is van meer als een jaar terug. Maar ik probeer voor de 16e een nieuwe foto te plaatsen (als mijn moeder nou eens opschiet met dat rolletje vol te knippen...). Moet ff overleggen hoe laat ik in Tilburg zal zijn... Moet mijn reisgenoot maar eens inwijden hier, dan mag hij ook als volwaardig lid meemeeten . |
|
Heb gister ultra blasphemische foto's met mijn huisgenoot op de stadsmuur en stadspoort in zwolle gemaakt. Donderdag zijn ze ontwikkeld dus zal ik mijn koppie ook ff posten. Nou ja koppie is al gepost maar nu de rest van het lijfie zodat mensen mij beter kunnen herkennen. Vind het trouwens een goed idee 14.00 uur met een zm bord. Deal??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
1300 uur! Maar als jij nou dat zware metalen bord om je mooie lijfje hangt dan komt 't vast allemaal goed... |
|
quote: een paar pagina's terug had ik dat ook al voorgesteld om van die reklame borden om te hangen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Okee concreet, Sorry hou van goede afspraken wie zijn er allemaal om 14.00 uur op het terras met een zm bord op de hoek bij de 013 Vargen Witch Valorian Mörke .. .. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik denk niet dat 't veel uitmaakt. We zien wel wie er op komen dagen. En de lui die we erg graag willen zien ontmoeten we toch wel. Ik in ieder geval wel. |
|
jonge mag ik niet gewoon nieuwsgierig zijn van wie er allemaal op de meet en greet plaats komen. Kan je je alvast voorbereiden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
.? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tuurlijk mag dat hoor. |
|
quote: Nou ik weet niet of ik dat ga redden, maar ik doe m'n best |
|
quote: Vargen Witch Valorian Mörke Rajackar Dwaallicht .. .. |
|
ik denk dat ik zo vroeg niet red hoor dwaalie |
|
14:00 toch wel? Dan hoef je maar om half twaalf op |
|
eerder dan half 12 kom ik me nest ook niet uit want ik moet die zaterdag draaien |
|
Ikke ook .. tot 2 uur 's nachts... en dan de volgende ochtend met de trein naar Tilburg ... aaarrgghh |
|
Ik moet tot min 4 uur ben ik bang |
|
Wat draai je ? |
|
Suikerspinnen. |
|
die avond moet ik algemeen draaien. maar dat wordt een erg zwaar getinte "algemene" avond als het aan mij ligt |
|
Lijkt me wel geinig, maar ik ken dus geen hond... (no offence...) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Daar kan op deze manier natuurlijk juist verandering in komen. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |