|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Succes ermee! |
|
Ik neem wel een watervaste viltstift mee dan. [edit] eh, viltstift is met een V [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-12-2001 15:15] |
|
zullen we samen in de trein gaan tekenen vargen??? om ons zo herkenbaar te maken voor alle zware metaal mensen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Goed idee. |
|
quote: Dan moet je gewoon heen gaan. Heb je dezelfde leuke herinneringen als alle anderen die ook heengaan. Cannibal Corpse... Voor je dáár spijt van krijgt, zeg... Hoe zei je dat ook weer, over dat "slapen" en "mietjes" ? Heb je slaap nodig voor je gaat werken, dan? Show 'em, girl! Heengaan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh .. Lady Rose ... ik vind echt dat je moet gaan .. Waarom .. omdat ik je anders veeel langer als 14 dagen eraan ga blijven herinneren dat je een watje bent als je NIET gaat |
|
hehe hoe lang denkt LR dat we het er nog over gaan hebben. echt wel een maand of twee |
|
Als 't niet langer is... |
|
Minstens tot volgend jaar natuurlijk.. |
|
Vinnie... |
|
maar vinnie rookt helemaal niet |
|
Vinnei hoeft niet te blowen om vaag over te komen. |
|
Ik heb mn kaartje weggegeven, dus zoooooooo lang moeten jullie ook weer niet ziten zeggen hoe goed het wel niet was... |
|
Wat de fuck? Ben je gek geworden??? |
|
eigen schuld, je moet je kaartje ook niet weggeven |
|
Neej, ik ben niet gek geworden, maar op één been van Gent naar Tilburg met de trein en dan nog hele tijd in 013 zie ik nu echt eens niet zo goed zitten. |
|
Ok, uitleg...? |
|
Ik heb toch in het ziekjes-topic verteld over mn voet die pijn deed? |
|
oh ja, aaaaaaahhhhhh *klopje op hoofdje smiley* maar zonder gekkigheid: is wel klote voor je zeg. |
|
Ja, is dat erger geworden dan? |
|
Ik heb ook wel eens mensen in een rolstoel op een metalconcert gezien dus waarom geen krukken? |
|
at is niet erger geworden, maar de voet bleek gebroken te zijn, al een hele tijd waarschijnlijk, dus mag ik er echt wel niet meer op stappen enzo voorlopig. Ik vind het ook wel héél erg klote, geloof me maar, en ik had jullie zoooooooooo graag willen ontmoeten!!! |
|
*knuffel* en sterkte |
|
Ja sterkte! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |