|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
ons tussen 2 en drie met borden in / voor de kroeg op het hoekje bij de 013 |
|
WElke dag precies (heb ik nog niet gezien) en moet ik voor de rest dan nog wat meenemen? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
neem je zwemspullen mee maar we zeggen niet wat we gaan doen ojah, tis een zondag [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-11-2001 15:31] Je moeder. |
|
Zie volgende topic voor details. http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=718 Dead things grow from deep inside... |
|
Zondag de 16de december om precies te zijn. |
|
quote: bierbad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of naar de zwemkerk natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-11-2001 16:07] |
|
Het is zeker: ik kom niet bla...bla...bla... |
|
Hoezo niet? |
|
omdat jij niet op me feestje komt... bla...bla...bla... |
|
Ok ik ben goedgelovig maar dat geloof ik niet. En ik WIL wel op je festje komen en misschien KOM ik ook wel hoor! Maar ik kan er niets over zeggen nu... Shit ik vind 't ook niet leuk! |
|
quote:Jammer No regrets and no remorse... |
|
ok ok ik hou al op (ben jij nou een man) Nee ik ga niet heen omdat ik 1 geen kaartje heb 2 het op zondag is en ik maandag weer op me werk verwacht word 3 het in Tilburg is en ik dus nooit meer teurg naar Alkmaar kan 's avonds 4 ik heb geen slaapplaats kunnen regelen 5 er komen volgens mij geen bands waar ik een nacht voor wil doorhalen op het gezellige station van Tilburg Geloof je dit wel? bla...bla...bla... |
|
Ik geloof je. Nou ja, jammer. |
|
quote: Sorry Vargen, Ik zal je niet meer zo pesten. om het goed te maken of heb je liever bla...bla...bla... |
|
Doe maar allebei. |
|
Is goed, zodra ik je een keer in levende lijve zie krijg je ze allebei van me bla...bla...bla... |
|
quote: Ja, ik kwam eigenlijk ook... |
|
waarom de ? |
|
De omdat ie me vergeten is! |
|
da's niet aardig van valorian |
|
Ach, hij kan er ook niets aan doen. Vinnie is gewoon vergeetachtig. |
|
Dus als iemand me IRL wil spreken,(ik zou ook niet weten waarom) -> wie zoekt, die vindt... |
|
zet je foto er maar bij zou ik zeggen, Ik wil je namelijk ontmoeten |
|
Ja hoor es, alleen als je bij ons komt zitten kan je proeven van de enige echte Zware Metalen koekjes. Alleen voor die-hards! Oh ja, mocht je me niet kunnen vinden, ik ben die gozer in dat T-shirt. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |