|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik kan me echt amper meer wat herinneren van die avond hoor.. |
|
ik weet dat ik in de auto in slaap viel, en ziek wakker werd... Trieste gast |
|
Ik ben te herkennen aan mijn rotte kop en 2 biertjes in mijn handen. Ohwja.......en aan mijn TJOKKEFOLL geroep! TJOKKEFOLL!!! |
|
zoveelste keer als mensen nou nie weten wie ik ben lol |
|
Ik denk dat ik t nu wel weet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Me: Morbid Angel shirt (detail hè! ) Zo, ik ben eens weg. Ik zie jullie morgen wel allemaal! |
|
oe.. ik ben te herkennen aan lange demo die vast naast me zou staan/lopen. of een zeer lompe jongen |
|
quote: sinds wanneer moet jij via Breda? ik ben dr rond kwart over 1 ofzo.. --> waarom zo idioot vroeg?! omdat ik dan eerst effe mn spullen ga droppen bij n vriendin van me.. zodat ik maar n kwartiertje hoef te lopen naar n warm bedje... en niet hoef te rennen om n trein te halen.. ==== oh ja, te herkennen aan.. mmhzz.. na okee.. omdat mn nick Filthgrinderr is n Satyricon shirtje dan maar.. zwarte plastic/latex/leren ( ) broek.. rood/zwart haar.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 21-12-2002 19:59] |
|
(zal het wel niet doen dus : http://www.angelfire.com/va/Evocation/f3klein.jpg -> (ben de derde van rechts) |
|
das de "i" |
|
quote: Non comprendre |
|
Wie gaan er nou allemaal meeten, en vooral waar en wanneer ? |
|
quote: That is the big question in life that troubles us all! |
|
Iedereen ziet elkaar toch wel krijg je dit idee: " heej jij bemn toch die en die? OOOOOOoohhh ja ben jij die en die? blablabla... je ziet mekaar toch wel in zo'n gebouw "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ga in disguise. Degene die me vindt...mag mij bier geven [rustige avond dus]. |
|
Dat was 666 ^!!! |
|
quote: Hehe...dan is het ten eerste heel saai voor jou en ten tweede krijg je dan geen bier "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: dat was sarcastisch bedoeld, rustig maar 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Hmz, that's quite logical captain. |
|
quote: van Angelf I re |
|
Whaha, niemand heeft dus uiteindelijk iets deftigs afgesproken?? |
|
Denk niet dat dat iets uitmaakt, iedereen zal zich wel verzamelen rondom het TJOKKEFOLL/LOMP team denk ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zoiets dacht ik ook... toch blij dat ik er niet rondloop, wat n slechte line up zeg... |
|
Echt veel mensen gezien!!! Leuk man. enzo. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |