![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik kan me echt amper meer wat herinneren van die avond hoor.. ![]() |
|
ik weet dat ik in de auto in slaap viel, en ziek wakker werd... Trieste gast ![]() |
|
Ik ben te herkennen aan mijn rotte kop en 2 biertjes in mijn handen. Ohwja.......en aan mijn TJOKKEFOLL geroep! TJOKKEFOLL!!! ![]() ![]() |
|
![]() zoveelste keer ![]() als mensen nou nie weten wie ik ben lol ![]() |
|
Ik denk dat ik t nu wel weet ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Me: Morbid Angel shirt (detail hè! ![]() Zo, ik ben eens weg. Ik zie jullie morgen wel allemaal! ![]() ![]() |
|
oe.. ik ben te herkennen aan lange demo die vast naast me zou staan/lopen. of een zeer lompe jongen ![]() ![]() |
|
quote: sinds wanneer moet jij via Breda? ik ben dr rond kwart over 1 ofzo.. ![]() --> waarom zo idioot vroeg?! omdat ik dan eerst effe mn spullen ga droppen bij n vriendin van me.. zodat ik maar n kwartiertje hoef te lopen naar n warm bedje... en niet hoef te rennen om n trein te halen.. ![]() ==== oh ja, te herkennen aan.. mmhzz.. na okee.. omdat mn nick Filthgrinderr is n Satyricon shirtje dan maar.. zwarte plastic/latex/leren ( ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 21-12-2002 19:59] ![]() |
|
![]() http://www.angelfire.com/va/Evocation/f3klein.jpg -> (ben de derde van rechts) ![]() |
|
das de "i" ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Wie gaan er nou allemaal meeten, en vooral waar en wanneer ? ![]() |
|
quote: That is the big question in life that troubles us all! ![]() |
|
Iedereen ziet elkaar toch wel krijg je dit idee: " heej jij bemn toch die en die? OOOOOOoohhh ja ben jij die en die? blablabla... je ziet mekaar toch wel in zo'n gebouw ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ik ga in disguise. ![]() Degene die me vindt...mag mij bier geven [rustige avond dus]. ![]() ![]() |
|
Dat was 666 ^!!! ![]() ![]() |
|
quote: Hehe...dan is het ten eerste heel saai voor jou en ten tweede krijg je dan geen bier ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: dat was sarcastisch bedoeld, rustig maar ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote:Hmz, that's quite logical captain. ![]() |
|
quote: van Angelf I re ![]() ![]() |
|
Whaha, niemand heeft dus uiteindelijk iets deftigs afgesproken?? ![]() ![]() |
|
Denk niet dat dat iets uitmaakt, iedereen zal zich wel verzamelen rondom het TJOKKEFOLL/LOMP team denk ik. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Zoiets dacht ik ook... toch blij dat ik er niet rondloop, wat n slechte line up zeg... ![]() ![]() |
|
Echt veel mensen gezien!!! Leuk man. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |