|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
het hielp wel, die LOMP shirts... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
|
|
quote: In de 013 heb ik inderdaad een hele hoop mensen gesproken maar degenen met wie ik de pre-party heb gevierd heb ik binnen bijna niet gezien.Zeker allemaal te TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: yup! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hehe was wel leuk om degene die mij die meesterlijke user-icon schonk eens te ontmoeten! 11.45: restate my assumptions |
|
Heeft er trouwens nog iemand van jullie wat foto's geschoten ? What's the Speed of Dark? |
|
quote: owja hahaha... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: zwaar metaal [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 23-12-2002 20:23] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: over een half jaar ontwikkeld ofzo |
|
quote: owja, ik zou je nog sponsoren nou, maak snel je rolletje vol of spoel hem door, breng hem naar het Kruidvat en wacht een paar dagen... kom op, je kan het!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: nog 3 foto's.. en dan breng ik um weg |
|
quote: gaat heen en fotografeert de kerstboom, de kat en je moeder... KLAAR! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
(offtopic)eej ZwaarMetaal krijg jij steeds mn msn berichten niet ofuuuh?? ik lul nu al een uur ofzo tegen je nog geen bericht terug gehad? zou wel weer aan dat msn gepruts liggen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-12-2002 20:30] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik ben al een uur offline hehe er zit iemand anders bij me op msn king_of_utter_lompness@hotmail.com |
|
quote: quote 'I'm not deaf, I'm just ignoring you' quote |
|
quote: HEUY!!!! Alleen jammer dat ik mijn LOMP-shirt ook kwijt was, waardoor ik mezelf ook de hele tijd moest zoeken. |
|
hehe ik heb wel n stel LOMP shirts voorbij zien komen, maar ik wist nie meer zeker of het nou ZM mensen waren of nie.. want ik had dus ik mn kop dat het STOM shirts zouden zijn.. Verder nog wat Emmerz gezien maar niet gemeet, want ik kende ze al.. |
|
Dat waren wij dus ja Hub de Gallier Frietbal Bonnie Triple-Dan Shredhead Was er nog 1 bij, maar die zit niet op ZM |
|
hmm voor de 1e x een mede-afro-kapsel ZM-er ontmoet |
|
quote: ARREBAR!!! leuk om jou trouwens eens hier te zien I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hehe ik ben op de foto met Kimmie |
|
quote: jep ben benieuwd wanneer ze klaar zijn ben jij trouwens altijd zo hyper? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: had je angela nu nog gevonden? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |