|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
ja je hebt gelijk. En over 14 dagen komen er vast wel topics over hoe gewelig het was en over hoe stom de mensen zijn die niet geweest zijn (zoals ik) kortom blablabla bla...bla...bla... |
|
Hee Karnivoor en Ares, zie dit eens : |
|
quote:Voel ik hier een klein teken van pissed-heid over dat je niet kan komen? |
|
tja...euh..wat zal ik daar eens op zeggen? Hoe weet jij dat nou weer? bla...bla...bla... |
|
quote: das een mooie? van welke site komtie? voor iedereen das dus jniet letterlijk natuurlijk, kben nie rijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-12-2001 20:33] Je moeder. |
|
al bijna!!! |
|
ik heb er zin in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja nog maar 12 dagjes toch ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ehhhh kan wel. Ik hoop dit ik lopend kan komen. Ga volgend weekend voor het eerst in mijn leven skieen Ik wil niet!!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
met de fam. kroese toch. dat hoorde ik van ert |
|
jah, eten is leuk maar skieen niet. 'k ga wel sleetje rije ofzo. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Skieen rules!, is echt gaaf hoor, ik heb destijd mn leraar echt wat hartverzakkingen doen krijgen met roekeloos gedrag *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
'k hou denk ik meer van apres skieen. Het is ook binnen dus van de natuur kan je niet genieten. Heb in noorwegen 1x getracht te snowboarden. flikkerde meteen op m'n bek omdat ik met het board achter het raam kozijn bleef haken. Ik weet het klinkt een beetje dom. daarna heb ik het nooit meer overwogen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe |
|
oh ja het ging over xmass feest. nou ja x- mass heeft te maken met sneeuw Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Skieën is best wel gaaf, maar dan wel buiten in de sneeuw No regrets and no remorse... |
|
Zie mezelf al met de benen wijd (spagaat)de berg af glijden. hoop dat valorain een stoel meeneemt. of is dat met schaatsen??! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hm snowboarden is ook moeilijk dan skieen vinnik, va als je met benen wijd een berg af gaat skieen ben je idd fout bezig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hmm ik heb het nog nooit mogen doen. Lijkt me wel heel tof |
|
[offtopic] dat is idd met schaatsen Skieën moet je zo leren [/offtopic] No regrets and no remorse... |
|
ik heb vroeger heel veel geskateboard waar ik vrij goed in WAS dus ik dacht ach dan kan ik dus ook wel snowboarden. Enne niet dus. resultaat een natte kont en een schram op mijn neus.Voel me wel erg belachelijk nu. Zo zien jullie mijn klunzige kant eens *grin* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
On topic aub. Dead things grow from deep inside... |
|
sorry |
|
quote:zelfde Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |