|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ach een leuke schijnheil op ZM. |
|
quote: Yepz |
|
maar misschien dat iemand em wel op een "bepaalde" server wil zetten |
|
quote: Ik ga zo ff bij mijn broer zoeken (!) (hij is zelf te lui om dat te doen) Hij heeft hem een tijd geleden gekocht.. Hoewel, het kan ook GTA2 zijn. Van wanneer is GTA3? |
|
paar maandjes geleden geloof ik |
|
quote: Dan heeft hij GTA2 Ik wacht met smart tot iemand hem op een bepaalde server zet |
|
ik zal eens kijken of ik op een bepaald netwerk een iso kan vinden voor op een bapaalde server |
|
quote: Dat zou bepaald wel relaxed zijn |
|
je mag me wel een bepaalde beloning geven bij een paald concert van een bepaalde band op een bepaalde aanstaande vrijdag |
|
quote: Ik heb zojuist bepaald dat die bepaalde beloning bepaald wel eens in orde zou kunnen komen op die bepaalde vrijdag |
|
ik wil ook wel niet nader omschreven acties ondernemen om een niet nader genoemd spel om een niet nader te noemen server zetten. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:niet nodig maar wel leuk. volgens mij zijn die borro missies submissies ofzo... trouwens ... alle missies die je verliest kan je gewoon weer opnieuw doen. hintje om die streetrace goed uit te voeren. jat die banshee die ergens in een showroom staat bij die benzinepomp of jat een policecar. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Dat zou ik behoorlijk [niet nader omschreven] vinden |
|
quote:ik zal op een niet nader omschreven tijdstip vannacht deze niet nader genoemde server bestoken met niet nader omschreven files welke een niet nader genoemd spel zullen vormen. t gaat wel om 2 cd's dus duurt het wel ff. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Heerschend |
|
Wat dacht je van: - Neverwinter Nights - Deus Ex - Baldur's Gate 2 - Drakan (deel 1) - UT 2003 - GTA 3 - Morrowind Ad Astra... |
|
quote:Gelukkig, het is trouwens wel een leuke missie. En die Banshee had ik daar al voor gejat. Echt een stoere wagen. Maar als ik een reguliere missie verlies gaat dit meestal samen met mijn dood of dat ik opgepakt wordt door de politie. Dus alle wapens kwijt. Daarom maak ik een savegame na elke voltooide missie, zodat ik die wapens niet telkens opnieuw moet zoeken/kopen. En ik heb met mijn savegame altijd een Mafia Sentinel klaar staan in de garage. |
|
quote:Hee Snaack, die audio CD, da's gewoon game-CD 2, en daar staan wat wav's en mp3's op en nog wat zooi. Die MOET je in je drive hebben om het spel te spelen. CD 1 is alleen voor de installatie. En download patch 1.1 als je je savegames wilt kunnen laden. Bij mij deed 1.0 dat niet (spel hing telkens), maar de patch lost dat op. |
|
quote: Bedankt voor de tips! Laatste vraag: wat zijn de specs voor GTA3? Ik heb dus een PIII 800, 512MB geheugen, 8MB Ati Rage Mobility Pro (die suckt.. laptop heh!) |
|
quote: Hmm, van gta3.com: Minimum: 450Mhz Processor 96MB of Ram 16MB Graphics Card Recommended: 800Mhz Processor 128MB of Ram 32MB Graphics Card |
|
quote:die graphics card gaat je wel de das om doen denk ik..... maar je kan het spel maar vast hebben he... voor als er een nieuwe pc komt REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik heb een installable op Kazaa gevonden (geen idee of het spel werkt..) Maar hij instalt dus niet op mijn PC, minimaal 12MB videogeheugen nodig Waarom zit er zo weinig videogeheugen in mijn laptop Dussuh - voor mij hoef je hem er niet op te zetten.. Maar je kan er vast andere mensen blij mee maken |
|
Kun je in een laptop geen andere videokaart zetten? Of zijn die erg duur voor laptops? |
|
het kan wel maar alle laptop onderdelen zijn veel duurder dan die voor een desk top. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |