|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar ben ik ENORM verslaafd aan geweest. Op het eind had ik (dankzij Leonardo's workshop en idd modifyen dat die niet obsolete wordt ) een erg grote Panzer Division houwitzers en armors, waar je dan in 5 beurten (al dan niet vooraf gegaan door een mooie groep steatlh bombers) mee van oost naar west Europa trok, taking every city encountered! |
|
Ben net begonnen met Civ 3, erg leuk . |
|
quote:Ja das altijd lachen, ff in 1 beurtje de sterkte beschaving uitroeien. |
|
Ik heb met Civ ook altijd enorme veroveringstochten en such, heerlijk is dat Alleen Civ3 is wel een stukkie moeilijker met die culture points enzo...ff wennen weer. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Games...poeh! Voordat ik gericht metal begon te luisteren was ik echt uber verslaafd aan gamen, en dan voornamelijk Nintendo spellen...ik heb ook zo ongeveer iedere Nintendo console, van NES tot GameCube, een PS2, Dreamcast, etc. Maar zoals ik al zei was die interesse er voordat ik gericht naar metal ging luisteren, het afgelopen jaar heeft de interesse in gamen sterk afgenomen en ik ben nu bezig mijn consoles te verkopen, muv. van mijn PS2 en GameCube (soms nog een potje Grand Theft Auto of Lord of the Rings blijft een vermakelijk tijdsverdrijf!). Op de PC speel ik momenteel Age of Mythology; Leuk, mooi en, eerrrhmm...leerzaam. Sort of |
|
he he, eindelijk ben ik iets verder met unreal - return to na pali. zat vast boven op dat neer gestortte ruimteschip sinds april dit jaar. met dank aan m'n broertje! UUUUNNNNRRRREEEAAALLLLLL Oud Vuil. |
|
Idd, kan niet wachten totdat Unreal2 uitkomt. Bazzio Attacks!!! |
|
zit nu te resident evillen (code veronica) de DC en ik schrik me elke keer compleet de pleuris! |
|
Pfff dat Civ3 is net iets té verslavend. Ik ga spelen, en plots is het alweer half twee . |
|
quote: kan jij die voor mij kopieren? |
|
ben op het moment helemaal hooked on James Bond 007 - Nightfire ruig spel is dat REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik ben fanatiek met Icewind Dale 2 bezig, lekker rellen in het hoge noorden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: heerlijk spel ja!! (maar hoe zet je de codes aan ) |
|
Cheater! |
|
Weet hier iemand hoe je die #*cut-scenes in Dungeon Keeper 2 te zien krijgt? Ze worden wel aangekondigd, maar der komt niks en bij movies is t ook NOPPES! Ligt dat aan die re-issue ?(K had vroeger een kopie, maar daar waren de filmbestandezn gewoon niet bij) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zit nu weer Half-life te spelen, toffe gameplay, tof verhaal, toffe puzzels, toffe triggers, toffe AI, tof spel . |
|
Mortal Kombat 4 cult |
|
Resident Evil Remake!! En Splinter Cell, damn wat een mooi gaaf spel ! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 01-12-2002 12:04] |
|
nou, de installatie van 3 ceedees met het spel: mafia is klaar, ben benieuwd. Oud Vuil. |
|
quote: Met je kruisboog inzoemen en dan schieten blijft schitterend. Overigesn , die half-life waarin je een soldaat bent is ook ijzersterk! |
|
quote:Waar heb je die codes voor nodig dan? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
de nieuwe resident evil op de gamecube HEERSCH ik was al helemaal debiel van alle resident evils maar deze versie is echt schitterend |
|
quote: heb je die??? Oud Vuil. |
|
quote: yepz van het weekend gekocht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |