IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : toffe games Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 05-05-2003 14:12 by Visor Profiel van Visor

Bah rpg's


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 14:14 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

morrowind is echt geweldig, de RPG imo
Ik heb zelf een level54 char en het verhaal uitgespeeld plus Tribunal, geweldig.
Vond NWN maar tegenvallen, heel linear kwa gameplay, saai


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-05-2003 14:41 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 mei 2003 14:14 schreef 0Tolerence het volgende:
morrowind is echt geweldig, de RPG imo
Ik heb zelf een level54 char en het verhaal uitgespeeld plus Tribunal, geweldig.
Vond NWN maar tegenvallen, heel linear kwa gameplay, saai


w00t! uitgespeeld? level 54 char.? die van mij is level 42 en wil heel moeizaam omhoog, en linear? je kan doen wat je wilt hoor! ik vind het totaal niet linear! (nu speel ik ook de quest niet meer, maar ga er zelf op uit ) kan je die character niet even ergens uploaden?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 14:44 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

kan em uploaden ja, maar je heb er vrij weinig aan want je moet Tribunal hebben, heb je die?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-05-2003 14:45 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 mei 2003 14:44 schreef 0Tolerence het volgende:
kan em uploaden ja, maar je heb er vrij weinig aan want je moet Tribunal hebben, heb je die?


jep


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 14:45 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 mei 2003 14:41 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
w00t! uitgespeeld? level 54 char.? die van mij is level 42 en wil heel moeizaam omhoog, en linear? je kan doen wat je wilt hoor! ik vind het totaal niet linear! (nu speel ik ook de quest niet meer, maar ga er zelf op uit ) kan je die character niet even ergens uploaden?


hij heeft het over NWN dat dat lineair is. En daar heeft ie, volkomen, gelijk in!

Vergeleken met Baldur's Gate is NWN gewoon een adventure. De kracht van NWN is denk ik dat het zo oersimpel is uit te breiden en nieuwe modules te maken enzo. Helaas offeren ze daar heel wat voor op.

Morrowind heb ik ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik ben tijdje geleden helemaal opnieuw begonnen. En nu weer, want mijn Glass Armor staat toch niet zo mooi op een Imperial

Ik moet ook nog steeds alle magical dingen in het spel eens onderzoeken, en de Tribunal expansion uitspelen. Heb het al 5 maanden ofzo, maar ben gister pas voor het eerst in Mournhold geweest. Die stad ziet er wel mooi uit trouwens. De Guards die daar rondlopen hebben ook mooi armor aan, staat vast goed op een High Elf of Dark Elf.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 05-05-2003 14:46]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 14:46 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

De char die ik heb heeft al alle quests van Tribunal gedaan en het hoofd verhaal van morrowind.

1 moment ga ik em ergens neerpleuren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-05-2003 14:48 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

o, ik dacht al (morrowind en linear, tsssss) Ik ben nu op zoek naar het Daedrick Armor, het probleem: het ligt verspreid over heel Morrowind . tot nu toe heb ik alleen een Left Gaunlet..

[edit]@0T: gaaf [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-05-2003 14:50]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 14:51 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 5 mei 2003 14:48 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
o, ik dacht al (morrowind en linear, tsssss) Ik ben nu op zoek naar het Daedrick Armor, het probleem: het ligt verspreid over heel Morrowind . tot nu toe heb ik alleen een Left Gaunlet..

[edit]@0T: gaaf [/edit]


Ga naar Tel Fyr en slacht die gast, hoppa bijna compleet deadric armor, maar je moet wel strength 100 hebben anders kan je het nooit dragen, de helm en schild moet je ff ergens anders zoeken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-05-2003 14:52 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Aan de Oostkust ja


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 14:54 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

ok, heb em geupload, hoop dat het de goede is, dark elf met zo'n beetje het beste armor wat er is, lords mail e.d. en DE wapens. hehe, heb em een beetje gehacked want ik was eerst een andere class, niet een battle-mage.
Er staan dus wat quests open van the mage guild.

enfin:

http://www.cs.vu.nl/~rpstreef/files/


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-05-2003 14:54 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 mei 2003 22:41 schreef Visor het volgende:
Ik vind quake 2 toch het minst, maar het was wel de eerste shooter die online echt goed speelde. Ik heb het nauwelijks online gespeelt ik maakte de grote overstap van quake 1 naar 3. Quake 1 heeft wel de beste admosfeer

Ik heb Quake2 eindelijk in huis( sinds een paar weken, gisteren geïnstalleerd), maar er blijkt een probleem te zijn met die Cd ofzo Wie weet iets over deze boodschap (bij benadering)"FP_1 0 bytes read" ?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-05-2003 14:58 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 5 mei 2003 14:54 schreef 0Tolerence het volgende:
ok, heb em geupload, hoop dat het de goede is, dark elf met zo'n beetje het beste armor wat er is, lords mail e.d. en DE wapens. hehe, heb em een beetje gehacked want ik was eerst een andere class, niet een battle-mage.
Er staan dus wat quests open van the mage guild.

enfin:

http://www.cs.vu.nl/~rpstreef/files/


jup it's alive! alive i tell you!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 15:11 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Deadric Armor is veel te zwaar man. Glass Armor, dat is de shit. Ik wil ook graag nog wat items dragen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:13 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 5 mei 2003 15:11 schreef Claw het volgende:
Deadric Armor is veel te zwaar man. Glass Armor, dat is de shit. Ik wil ook graag nog wat items dragen


euhh deadric heeft de hoogste armor rating, glass is iets van 150 ofzo terwijl deadric dik over de 200 zit. Wel degelijk een verschilletje, trouwens in Tel Fyr kan je het beste light armor cuirias vinden, Saviors Hide, zoek en gij zal vinden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 15:16 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ja maar Glass Armor is Light en Deadric is Heavy. Die verschil in armor rating (met max skill neem ik aan) is dan ook niet zo erg.

Mja, en ik hack tenminste niet


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:17 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 5 mei 2003 15:16 schreef Claw het volgende:
Ja maar Glass Armor is Light en Deadric is Heavy. Die verschil in armor rating (met max skill neem ik aan) is dan ook niet zo erg.

Mja, en ik hack tenminste niet


ja ik heb mijn char pas gehacked toen ik al klaar was met alles, en ik heb alleen de class gehacked, dus dat is eigenlijk niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 15:18 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

mwah dan veranderen je main en secondary skills dus? Dat is wel wat, want die kun je dan weer makkelijker uppen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 5 mei 2003 15:18 schreef Claw het volgende:
mwah dan veranderen je main en secondary skills dus? Dat is wel wat, want die kun je dan weer makkelijker uppen


ja dat was de bedoeling ook Wat moet je anders doen als je al zo goed als alles heb gedaan.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 15:28 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Tja ach, het is toch een Single Player spel. Ik zou het ook wel handig vinden als ik mijn race van mijn lvl28 char kon aanpassen van Imperial naar Dark Elf. Maar ach, ik begin wel opnieuw =)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-05-2003 20:25 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/


Mijn groen-als-gras nieuwe Morrowind character.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 23:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

chitin armor ofzo, hehe.
ik heb nu 3characters. Dus voorlopig heb ik het spel wel weer ff gezien


"This one is older than shit, heavier than time!"


BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 06-05-2003 8:28 by BrederLord Profiel van BrederLordhttp://users.pandora.be/brederlord/

Ik weet niet of iemand het al heeft opgenoemd, maar de Wing Commander reeks vind ik ook best goed, vooral als je ze in hun tijd bekijkt, ik heb ze net terug opnieuw gespeeld ( voor de 8e keer of zoiets ), ze zijn vrij snel uitgespeeld, in een week heb je ze allemaal uitgespeeld, ( zo'n 70 uur spelen in totaal ) maar ze zijn echt waar voor uw geld, (+ tegenwoordig krijg je die gratis bij een pot choco)


We Are BrederLord


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-05-2003 12:21 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

Yoo 0Tolerance: Heb je die snes nog? wat moet je d'r voor hebben? en wat zit d'r allemaal bij


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 06-05-2003 12:55 by Visor Profiel van Visor

Iemand nog oude nes spelletjes te koop?


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen