|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier is een walthrough te vinden voor GTA3 : http://guide.grandtheftauto3.net/ Als je een missie niet kunt halen, kijk je hier even, je volgt de instructies op en voila. Heads I win, tails you lose |
|
Prisoner of War lijkt me ook wel gaaf. Speelt zich af in WW2 en je moet uit een gevangenekamp ontsnappen. |
|
quote:Heb je hem al uitgespeeld? Je moet zoals ik zei de auto niet beschadigen, en vervolgens loop je gewoon weg, of je pakt een andere auto en gaat er vandoor. Na een paar tiental seconden krijg je dan de cutscene. Ik zit nu bij missie 9. Althans, de submissie die er voor komt. Een streetrace. Erg stoer! Maar volgens mij hoef je die niet persé te doen, je kunt ook gewoon de eigenlijke missie 9 ophalen bij Joey. Wat een ontiegelijk GAAF spel is dit trouwens! En je kunt nog je eigen radiostation samenstellen ook. |
|
Het gaat nog gaver worden! dan kan je naar een andere stad, die nog groter is! |
|
En ik heb soms al moeite met bepaalde dingen vinden in deze stad, hehe. Ik moet die Pay & Spray nog eens terug zien te vinden, denk dat dat wel van pas gaat komen nog. En wanneer gaat de subway trouwens open? Gaat die naar de andere stad? Of dient die gesloten brug daarvoor? |
|
quote: De subway en de gesloten brug dienen er beide voor om je naar staunton island te brengen. De subway en de brug gaan pas open als je alle hoofd missies in Portland gehaald hebt. Heads I win, tails you lose |
|
Ja, en als je alle missie op dat eiland gehaald hebt dan komt er weer een eiland vrij. Daar kan je een vliegtuig jatten en ermee vliegen voor een paar seconden. |
|
Yes, een record van 7 seconden lang vliegen. Maar je kan ook niet anders verwachten met afgezaagde vleugels. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het is me een keer gelukt om naar het andere eiland te vliegen ! 58 seconden! |
|
sjees vargen, had nou nix gevraagd, nou heeft iedereen alles verklapt. walk throughs doe ik niet aan, vandaar dat ik nog maar 1 spel in mijn leven uit gespeeld, nl. supermarioland op gameboy(heeft me wel meer als een jaar gekost ). ik kan mijn verlies niet toegeven en zit dus vast bij oa.: -unreal -mc'gee's allice -driver(haal niet eens het begin) -dungeon keeper 1 en 2 -mortyr -soldier of fortune enzo. ps. misschien dat het feit dat ik weinig geduld heb, iets verklaard. Oud Vuil. |
|
Walkthroughs doe ik ook niet aan, maar handige tips zijn nooit weg. Ik probeer het overigens eerst zelf uit te vinden, maar sommige spellen/missies vragen gewoon om wat tips. Ik zit nu trouwens bij 2 missies. 1 voor Toni: een koffer geld ophalen en de Triaden van je af houden daarna, en 1 voor Joey. Maar die weet ik niet meer. Alle missies tot nu toe waren eigenlijk vrij eenvoudig te doen als je het een paar keer probeert. En je driving skills worden ook steeds beter. Hee, Wim, 1 tip/verklapping: Heb je al eens in de showroom naast 8-Ball's gekeken? Daar staat een geweldige sportauto (Banshee)! Even een kogel door de showroomruit, of een andere auto er doorheen... |
|
ik ben nu weer helemaal hooked on GTA3... heb even een paar real car mods geinstalleerd... lekker roppen met een audi TT, een ford Ka of een lamborghini *vroem vroem* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Hehe, da's wel cool. Maar wat doen die mods dan? Nieuwe auto's in het normale verkeer of zo? Wat trouwens SUF is: Bij die streetrace van El Burro kun je die auto's (Ferrari's) aan de startlijn niet jatten. |
|
Er komt trouwens een vervolg op GTA3 nl. GTA3: Vice City. Deze ziet er ong 666 keer gaver uit als de gewone GTA3. Veel meer opties : je kunt bv. veel gebouwen in lopen, op een motor scheuren en (volgens mij) ook een helicopter besturen. Voorals nog alleen op PS2 te verkrijgen vanaf 29 oktober. Release datum voor PC nog niet bekend. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 09-10-2002 23:56] Heads I win, tails you lose |
|
Ziet er wel leuk uit, maar sinds GTA3 is de gameplay huilen met de pet op. Naar mijn mening hadden ze nooit full 3D moeten gaan. |
|
quote:En ik was al aan 't sparen voor een PS2! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Hoezo dat? Ik vind het spel echt geweldig spelen, en beleef er veel meer plezier aan dan GTA1. GTA2 heb ik nooit gespeeld, maar die was ook top-down geloof ik. En ik ben nog steeds van mening dat je auto-scheur spellen niet top-down moet maken. Behalve Micro Machines maar da's een ander verhaal. Hee Hirogen, die screenshots zien er wel tof uit, maar niet echt veel toffer dan GTA3. Maar die motor, helicopter en gebouwen inlopen zou wel een goede verbetering zijn! Ik hoop alleen dat je dan dat hawaii shirtje door iets anders kan vervangen. Ik heb mijn ontiegelijk gayachtige standaard skin ook maar voor een minder antilliaans typ vervangen. Huidskleur lichter, andere kleur broek, ogen blauw gemaakt, bakkebaarden drastisch ingekort... |
|
quote:de enige manier is bestaande autos vervangen door een nieuwe. dus bijvoorbeeld een kumura vervangen door een audi TT... vet gaaf... je kan ook alle eigenschappen van auto's aanpassen. topsnelheid, gewicht, voor en achter vering, diameter van de banden... dat soort dingen trouwens... die auto's kan je later in het spel wel krijgen... als je naar het volgende deel van de stad gaat maar dan moet je wel eerst ff een hoop missies uitspelen [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 10-10-2002 10:56] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik denk dat dat voor iedereen anders is. |
|
Wie speelt er hier eigenlijk nog meer Diablo II ? |
|
Ik speelde heeeeeel veel Diablo2 (nu iets minder...) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Hmm, ik ga geen auto's vervangen. Althans, NOG niet. Wil eerst het spel wat verder spelen. Maar er zitten wel heel coole auto's in het spel moet ik zeggen. Hoe zit het trouwens met die missie van El Borro, die streetrace... moet ik die uitspelen? Als ik hem verlies gaat de telefoon weer en moet ik nog een keer! Maar op die guide site zag ik die missie niet bij de missies die je moet doen staan. |
|
Uhm.. Ik wil GTA3 ook spelen Staat tie op een bepaalde server of kan iemand hem daarop zetten |
|
"Ik wil ook met een Porsche rijden. Kan iemand die eens stelen voor mij?" M.a.w.: het staat op de server die "winkel" heet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |