|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: cadeautjes van m'n oma + eigen geld. meteen maar worms blast bij gekocht en een extra draadloze controller |
|
quote: Met dank aan Stimpy Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hej, die neem ik mee naar v'daal, kan ik ook meedoen. Oud Vuil. |
|
quote: Ik kan niet tegen die besturing Ik had het spel ook, maar heb hem inmiddels geruild tegen GTA: Vice City voor de PS2. Laatst heb ik Mario Party 4 gekocht, erg leuk met 3 vrienden, bier en chips! |
|
quote: ff oftopic, wij hebben een kat die heet stimpy. of had ik dat al gezegd. Oud Vuil. |
|
quote: Ik geloof het wel ja, een tijdje terug, maar in dit geval betreft het een konijn... dat had ik toch ook al verteld? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: ik dacht dat ik dat van raja had. ach, en zo hebben wij allen wel een stimpy in ons midden. Oud Vuil. |
|
quote: Dat spel is het echt 1000x waard om ff op te oefenen. Zo'n heerlijke horror sfeer en een heerlijk verhaal. |
|
quote: Ik ga ook een console kopen over een paar weken, ik kan alleen echt niet kiezen! Op de gamecube heb je de heerschende RE spellen. (r4 ) Maar op de Xbox heb je Splinter Cell . Als ik geld had voor een nieuwe goeie pc dan koop ik gewoon een pc maarja dat geld heb ik niet. |
|
ik heb mijn cube ook vooral voor de resident evil serie gekocht. En alleen dat eerste spel is het al waard |
|
Ja, maar ik ben bang dat het bij RE blijft en Eternaldarkness voor de gamecube want de andere spellen zijn niet echt iets voor mij. Ik noem maar Starfox, harstikke mooi spel maar gewoon te makkelijk. Vet he die defensive weapons? Stop maar een keer in een granaat in een zombie zijn bek! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 03-12-2002 22:51] |
|
er zijn idd veel kiddo spellen maar als nintendo de moeite heeft gedaan om RE exclusief op de cube te krijgen vermoed ik dat er ook wel meer van dat soort spellen gaan komen. |
|
Ik hou erg van de Nintendo spellen, ondanks hun vaak 'kiddy' uiterlijk. Ze spreken werkelijk tot de verbeelding, en als je een episch avontuur als Zelda bekijkt is dat alleen al de moeite van de aanschaf van een GameCube waard in mijn ogen |
|
Is RE remake eigenlijk veel anders? het is toch niet zo dat je er zo doorheen loopt omdat je weet waar alle sleutels en andere dingen te vinden zijn? |
|
hmmmm, dat kiddo gedoe spreekt me dan eigenlijk nauwelijks aan |
|
quote: Ik kan niet wachten tot die uitkomt. Dan schop ik Raj achter dat ding vandaan en dan ken ik m'n gang gaan *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: PARDON |
|
Eternal Darkness is ook wel een leuk horror spel . Je hebt in dat spel een zogenaamde insanity meter als die vol is dan ga je je dingen verbeelden. En je kan iets van 17 (?) verschillende characters besturen. |
|
quote: bijna alle puzzels zijn anders en er zijn heel veel stukken extra. Het orgineel heb ik in krap 3 uur uit maar voor deze had ik op easy met Jill toch nog 10 (!) uur nodig. Ook voor degenen die RE1 kunnen dromen (zoals ik ) zeker de moeite waard! |
|
Hehe die Lisa Trevor is eng, als je die shaduw voor het eerst ziet. |
|
quote: zo echt wel dat eternal darkness trok mijn aandacht ook al ja |
|
Hoeveel heb jij voor de gamecube betaalt? |
|
199 pleuro's |
|
Compleet met controller, memory card enzovoort (mario sunshine )? Waar heb je die dan gehaald? [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 03-12-2002 23:10] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |