IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : toffe games Vorige pagina | Volgende pagina
Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 03-02-2003 12:18 by Ronster Profiel van Ronsterhttp://www.callenish-circle.com

Fifa 2003 is errug gaaf...
alleen goed kut dat onze competitie er nie in zit!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 03-02-2003 12:24 by ilyc Profiel van ilyc

Harry Potter is ook wel een tof, Zelda-esque spel.

EDIT:

Review:

http://xbox.ign.com/articles/377/377094p1.html


[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 03-02-2003 12:26]


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 03-02-2003 12:35 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

the nox is gaaf


Kankerlul


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-02-2003 12:40 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik ben nu verslaafd aan Final Fantasy 8, gaaf dat je ps1 spul op een ps2 kan spelen


Life doesn't get much better than this!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-02-2003 19:41 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

DIABLO 2 LOD ONLINE




echt dat is zo tof , alleen jammer van al die hackers enzo (de rede wrom ik gestopt ben)

en starcraft mag er ook wezen , voor de rest ach alles waar je gedachteloos mannetjes kan afslachten (of koeien) is leuk....


I am the 1%.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-02-2003 21:46 by Witchking Profiel van Witchking

Ben nu met bezig met Morrowind voor de xbox, damn mooi spel maar dat wist ik al.
Enige nadeel is dat het soms hapert als je rent..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-02-2003 22:00 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 februari 2003 21:46 schreef Witchking het volgende:
.
Enige nadeel is dat het soms hapert als je rent..


ik vind het schandalig dat dat met die systemen kan, dat haperen. je kunt er moeilijk wat geheugen bijprikken ofzo.


Oud Vuil.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-02-2003 22:01 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

np. Close Combat


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-02-2003 22:03 by Witchking Profiel van Witchking

quote:
Op 3 februari 2003 22:00 schreef webblaster wim het volgende:
ik vind het schandalig dat dat met die systemen kan, dat haperen. je kunt er moeilijk wat geheugen bijprikken ofzo.


Ja vind het ook erg jammer...
Maarja het is een port van pc naar xbox, dat is altijd het nadeel van ports altijd problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 03-02-2003 22:04]


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 04-02-2003 18:00 by ilyc Profiel van ilyc

13 februari komt het strategiespel Command and Conquer Generals uit, ik kijk er rijkhalzend naar uit.

Kan ik eindelijk mijn oorlogszuchtige lusten weer eens botvieren (het zij op slechts wat eentjes en nulletjes, maar toch!)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-02-2003 18:17 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 februari 2003 18:00 schreef ilyc het volgende:
13 februari komt het strategiespel Command and Conquer Generals uit, ik kijk er rijkhalzend naar uit.

Kan ik eindelijk mijn oorlogszuchtige lusten weer eens botvieren (het zij op slechts wat eentjes en nulletjes, maar toch!)


zoveelste C&C blaatspel van Westwood

Ze hadden ens wat nieuws moeten proberen na C&C1 (die wel ontzettend tof was)...

geef mij maar WarCraft III ... dat heerscht


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-02-2003 18:18 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 februari 2003 21:46 schreef Witchking het volgende:
Ben nu met bezig met Morrowind voor de xbox, damn mooi spel maar dat wist ik al.
Enige nadeel is dat het soms hapert als je rent..


Morrowind heerscht
Consoles zuigen

einde discussie


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 04-02-2003 18:20 by ilyc Profiel van ilyc

quote:
Op 4 februari 2003 18:17 schreef Claw het volgende:
zoveelste C&C blaatspel van Westwood

Ze hadden ens wat nieuws moeten proberen na C&C1 (die wel ontzettend tof was)...

geef mij maar WarCraft III ... dat heerscht


Dit deel in de C and C reeks is toch wel wat anders onder de zon hoor

Zo is er, net zoals bij WC3, een soort heldensysteem aan toegevoegd en is dit het eerste C and C spel volledig in 3D.

WC3 verschilt in weze toch ook zeer weinig van zijn (illustere) voorgangers?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-02-2003 19:31 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 februari 2003 18:20 schreef ilyc het volgende:
Dit deel in de C and C reeks is toch wel wat anders onder de zon hoor

Zo is er, net zoals bij WC3, een soort heldensysteem aan toegevoegd en is dit het eerste C and C spel volledig in 3D.

WC3 verschilt in weze toch ook zeer weinig van zijn (illustere) voorgangers?


WarCraft verschilt weldegelijk met zijn voorgangers, op 2 belangrijke punten:

1) WarCraft III was ook Blizzard's eerste 3d spel.
2) WarCraft III heeft hero's, creeps, shops & items. Al deze dingen verschuiven het principe van het spel drastisch van macro (resources minen + zoveel mogelijk units maken) richting micro-management (individuele units besturen, spells casten & items gebruiken tijdens combat)

Verder heeft WarIII inderdaad veel weg van zijn voorgangers; het heeft de zelfde "look & feel" als WarCraft II en speelt net zo soepel en snel als StarCraft.

Verder is Battle.Net sterk verbetert met Anonymous Match Making, expierence-based Ladder systeem.

Daar komt bij, Blizzard cares. Vorige week zijn er 17,000 cdkeys gebanned vanwege hacken waarvan 1,000 permanent. (de andere 16,000 een maand lang)

Blizzard brengt patches uit voor hun spellen, waardoor het spel over de loop van de tijd steeds beter klopt. Uiteindelijk is StarCraft: Brood War een perfect gebalanceerd spel geworden met 3 rassen die allen even sterk waren.

Ik heb weinig WestWood spellen multiplayer gespeeld; maar ik weet zeker dat de dingen veel minder goed geregeld zijn.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-02-2003 19:39 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

uuuh nou het is waar dat Blizzard patches maken maar

STARCRAFT IS NIET EERLIJK! echt niet ze hebben er wel patches voor gemaakt maar dat is ook alleen om het voor de newbietjes makkelijker te maken.

bijvoorbeeld ik speelde vroeger best veel starcraft met wat vrienden van mij online. Komen der 2 van die newbies en gaan meteen een rush doen zo krijg je dat je automatisch hetzelfde moet doen. het hele spel is erdoor verziekt.

en bij diablo mochten ze wel is die patch introduceren voordat me hele account gehackt was en leeggeroofd.

bij warcraft zullen ze in het begin veel veranderen enzo, maar dat is ook alleen maar omdat het nu hun nieuwe kindje is. over 2 jaar kijk dan nog maar eens...


I am the 1%.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-02-2003 19:51 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 februari 2003 19:39 schreef stoomfiets het volgende:
uuuh nou het is waar dat Blizzard patches maken maar

STARCRAFT IS NIET EERLIJK! echt niet ze hebben er wel patches voor gemaakt maar dat is ook alleen om het voor de newbietjes makkelijker te maken.

bijvoorbeeld ik speelde vroeger best veel starcraft met wat vrienden van mij online. Komen der 2 van die newbies en gaan meteen een rush doen zo krijg je dat je automatisch hetzelfde moet doen. het hele spel is erdoor verziekt.


Als je word gerush door 2 newbies dan ben je geen fatsoenlijke speler; dan vind ik niet dat je er wat over kunt zeggen. Rushen is in StarCraft inderdaad een issue, maar alleen omdat je je er gewoon tegen "moet" verdedigen, anders sterf je.

quote:

en bij diablo mochten ze wel is die patch introduceren voordat me hele account gehackt was en leeggeroofd.


Als je het over Diablo1 hebt: dat was Blizzards eerste spel waarme je over battle.net kon spelen; en dat is inderdaad verziekt door hacks; het spel is dan ook niet competitive en 6 jaar oud.

Als je het over Diablo2 hebt; geef ik je gelijk dat het vervelender is, maar Blizzard doet echt veel aan anti-hack. Helaas zijn er ook veel mensen die het een sport schijnen te vinden om Blizzard spellen te hacken. Erg jammer inderdaad...

quote:

bij warcraft zullen ze in het begin veel veranderen enzo, maar dat is ook alleen maar omdat het nu hun nieuwe kindje is. over 2 jaar kijk dan nog maar eens...


Het is logisch dat in het begin meer patches uitkomen, immers: aanvankelijk is er veel om verbeterd te worden. Ik blijf bij mijn standpunt dat Brood War in de loop der tijd geperfectioneerd is, en ik denk dat het met War3 ook zo zal lopen.

Daar komt bij dat het logisch is dat je naar 2 jaar minder aandacht aan je spel besteed omdat het dan ouder is, minder gespeeld wordt waarschijnlijk, en er nieuwere spellen belangrijker zijn.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 04-02-2003 19:55 by HEUY Profiel van HEUY

HEUY!!!!

Ghost Recon op PSII....zeer verslavend als je met z'n tweeën bent en elkaar wilt afknallen


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 04-02-2003 19:58 by Fedaykin Profiel van Fedaykin

Heey, heeft er iemand wel eens gehoord van een kabel waarmee je Goldeneye op de n64 op 2 beeldschermen kan spelen (dus iedere speler heeft zn eigen beeldscherm)? Zo ja, is er een link?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-02-2003 20:10 by Witchking Profiel van Witchking

quote:
Op 4 februari 2003 18:18 schreef Claw het volgende:
Morrowind heerscht
Consoles zuigen

einde discussie


Tja..als ik geld voor een betere pc had, maar dat heb ik nog niet, ben er wel voor aan het sparen.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 05-02-2003 10:37]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-02-2003 10:08 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

PONG!!!


Bruce Banner


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-02-2003 12:41 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 februari 2003 19:58 schreef Fedaykin het volgende:
Heey, heeft er iemand wel eens gehoord van een kabel waarmee je Goldeneye op de n64 op 2 beeldschermen kan spelen (dus iedere speler heeft zn eigen beeldscherm)? Zo ja, is er een link?


ja dat bestaat ... maar ik kan het je net zo goed nu vertellen gezien je naast me zit :D :D :D

HAHAHA


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-02-2003 12:42 by Fedaykin Profiel van Fedaykin

quote:
Op 5 februari 2003 12:41 schreef Claw het volgende:
ja dat bestaat ... maar ik kan het je net zo goed nu vertellen gezien je naast me zit :D :D :D

HAHAHA


HAHAHAAH dat is waar hahahaah
Nou zeg het dan maar


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-02-2003 12:50 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Soul Calibur 2.
Qua grafische poespas zal het DOA3 zeker verslaan, maar niet qua realistische anatomie [denk ik].


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 05-02-2003 13:16 by Witchking Profiel van Witchking

Slechtheid, hoe vind jij Ghost Recon op de box?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-02-2003 13:21 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nog niet binnen.
Eerst DOA3 compleet [alle niveau's dus] spelen.

Heb jij 'em al?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen