|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft er iemand UNREAL 2 al gespeeld??? echt een SUPERvetspel!! hell yes Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Dat kan me pc niet aan. |
|
Ilyushin 2 Sturmovik, wordt helemaal een gaaf spel als de Forgotten Battles add-on eens gaat uitkomen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja je moet er inderdaad een best krachtige pc voor hebben , das bij mij gelukkig geen probleem Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Heersch, die vliegtuigspellen met f16's vind ik weinig aan, maar zulke spellen als deze. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 05-02-2003 13:50] |
|
Dat lijkt me idd ook een tof spel .. maar moet er eerst een betere pc voor hebben |
|
De graphics zijn geweldig, elke kist voelt anders aan en je kan het zo moeilijk maken als je zelf aankan. Zelfs de damage modellen zijn goed, en in de add-on kan je zelf je foto en je kleren bepalen. (Plakken op de piloot. Gewoon in een folder stoppen, selecteren als je gaat vliegen en de pc doet de rest.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zo ziet unreal2 er dus uit , best mooie graphics Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Zelfs rook van de afgevuurde patronen... Daar kan geen F-16 tegenop! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Let eens op de naam van de maker van het plaatje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Matt Herben is een Nazi-piloot? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Ringtones?!? quote:Hey, Luftwaffe is wat anders dan Nazi he? Maar zo te zien doet ie erg zijn best het opkomende Communisme uit te roeien. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-02-2003 14:45] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb thuis wel european air war gaat over Battle of Britain. Spitfire heerschte best wel hard ... |
|
Ben meer een Tempest aanhanger, zijn wat steviger en met 4*20 mm heb je nét even wat meer power in je vuurknop. Maar heb dat spel ook nog, ergens... Kopen iemand? Ik speel nu toch alleen nog maar aan het Oostfront. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is er van dat oostfront spel ergens een geripte versie te vinden (zonder cd-rom) |
|
Ik ben verslaafd aan tetris, wat een geweldig spel is dat toch. |
|
quote:Wel een downloadbare demo van hun site. Voor een ripversie zal ik ff moeten vragen. http://www.il2sturmovik.com/download/demo.php En nog een skin voor alle Morbid Angel fans: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Spel heb ik thuis liggen Saai saaier saaist en nog eens duf ook! |
|
zeikerd, het is best wel een tof spel |
|
quote: Hmmm, een van de weinige keren dat ik jentje gelijk moet geven. (de demo was wel tof) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nietus Diablo II LOD DAT is pas gaaf ! Vooral als je Barbarian Level 80 bent en zwaar uber bent |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |