|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moeilijk kiezen Xbox of GC, Xbox of GC nou dan toch maar de Xbox nee toch maar de GC. |
|
Trouwens ze mogen RE2, 3 en Veronica niet porten naar de GC! We willen een remake van die drie! Want zeg nou zelf wat voor zin heeft het dan om die spellen voor de gc te kopen als je ze al hebt? De remake van RE1 heeft al veel geld binnengehaald voor Capcom het porten van de andere RE's brengt alleen verlies. |
|
mijn favo game aller tijden is Grim Fandango. Geinig, belachelijk mooie omgevingen, Art- Deco aaah |
|
Nog 2 weken en dan heb ik Splinter Cell! |
|
quote:Die is zo fukking goed! En moeilijk. |
|
En niet te vergeten fucking mooi! Die lichteffecten! En die moves van Sam, die splitjump heerscht! Dan springt die in smalle gangen omhoog. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-12-2002 15:35] |
|
I know. Ik heb sinds RareWare het vertrek bij Nintendo aankondige een Xbox aangeschaft. En die lichteffecten zijn revolutionair te noemen. Het leuke van het spel is dat de schaduw de enige veilige plek is, terwijl je je in andere spellen meer op je gemak voelt in een verlichte omgeving. |
|
Agh nog 2 weken wachten dan kan ik hem spelen. |
|
volgend jaar op de pc 22 Januari volgens Avault! Ik kan niet wachten! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Lastige besturing dan, aangezien je nu al 2 sticks en de D-pad nodig hebt. |
|
quote: In tegendeel, muis/keyboard werkt veel beter met dit soort spellen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Tjah, kwestie van wat je gewend bent. Ik wil kunnen liggen tijdens het gamen, en dan gaat moeilijk met key/muis. |
|
liggen!? lol.. ik ga liever zitten, maar dat terzijde. De besturing is veel accurater met een muis, die analoge stick werkt toch niet zo goed met richten als een muis en dat is gewoon een feit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ach, de stick werkt perfekt, dus waarom nog accurater? Maar op de Xbox moet je sloten openmaken door de stick langs de buitenkant de bewegen en dan op zoek gaan naar de juiste stand. Hoe wil men dat voor elkaar krijgen met een muis? |
|
daar wordt heus wel wat op gevonden, k denk zelf een combo van de pijltjes en de muis bewegen of iets dergelijks, zal ook vast wel werken... |
|
alsof dat een probleem is! En ja meer accuratie is zeker wel belangrijk.. Ik zal 10 keer beter spelen met een muis/keyboard alleen al omdat ik die gastjes veel sneller kan neerschieten, enniewee het is altijd maar wat je gewent bent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ok, laatste vraag dan: Hoe verwerken ze analoge eigenschappen van een console game in een pc game? Harder op de toetsen drukken? |
|
toetsen langer ingedrukt houden |
|
je bedoelt dat sluipen zeker.. Er zal ongetwijfeld een aantal standen komen welke de variatie van zijn loopsnelheid bepaalt.. Maar ze zullen dat heus wel voor elkaar krijgen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Even niet over Splinter Cell dan: In Sega GT 2002 kun je hard en zacht gas geven door hard en zacht de knop in te duwen. Maar als je een toest langer inhoudt, geef je gewoon langer gas, maar niet harden of zachter. |
|
knoppencombinatie misschien, trust me they'll think of something, ze willen er toch geld mee verdienen. HOW WACHT! GENIAAL! we gebruiken de muis, naar voren....en naar achter [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 09-12-2002 16:05] |
|
racegames doe je over het algemeen ook niet op een keyboard.. Want dan heb je 2 standen, stil staan of kickdown! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ouch, zonde van die schaduw van het mannetje! Zenial |
|
Ik ben nu "Thief" aan het spelen. Een schitterend spel (maar wel oud). Zijn er meer mensen met dit spel bekend? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |