|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb Lord Of The Rings, volledige versie. Ik vind hem best leuk, alhoewel ik Wishmaster's commentaar wel begrijp. Als er interesse is zal ik hem wel ergens droppen. |
|
-Fallout -Lord of the Rings -Soldier of Fortune -Pacman dat zijn toffe games |
|
quote: |
|
quote: gesloten beta ja, dus daar kom je niet zo maar op |
|
quote: Volgens mij was het een gesloten beta. Ik heb daar ook aan meegedaan maar ik vond het heel erg tegen vallen (ondanks dat ik een enorme kronieken fan ben) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hee luitjes, weten jullie nog leuke platform spellen en shoot 'em ups om te spelen met mijn nieuwe gamepad? ik zoek dus spellen die er wel mooi uit zien, geen oude spellen uit de jaren '80 of zo. Iets in de trend van Jazz Jackrabbit 2 of Tyrian, Raptor, etc... semi-3D mag ook, als het maar met een gamepad te spelen is. |
|
QUAKE! QUAKE! QUAKE! [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 12-11-2002 22:00] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ja ook, maar da's een 3d combat (first person). Die speel ik met de muis (lijkt me geen doen met een gamepad. Ik ben dus echt op zoek naar platformspellen, die je in principe van opzij ziet zoals heel vroeg bijvoorbeeld Mario, Sonic, etc. Verder zoek ik van die vliegspellen die je van bovenaf ziet zoals Tyrian en Raptor. |
|
[quote]Op 12 november 2002 22:02 schreef Vargen666 het volgende: Ik ben dus echt op zoek naar platformspellen, die je in principe van opzij ziet zoals heel vroeg bijvoorbeeld Mario, Sonic, etc. quote] al aan een emulator gedacht? |
|
Ja, ik denk dat ik als ik weer eens bij mijn ouders ben ga kijken of mijjn broertje die Neo Geo emu nog heeft. Daar zitten wel heerschende spellen bij. Verder ben ik niet zo'n emu fan, heb liever het echt apparaat. |
|
Ik ben op zoek naar Transport Tycoon Deluxe, de WINDOWS versie .. Heeft iemand die ? |
|
quote: ik heb nog een snes voor je staan |
|
quote: Zal ik hem op een zekere server zetten? Self-extracting zip-file. |
|
quote: vargen, check gewoon vaak van die zwarte markten en snuffelhallen( ) enzo. zo heb ik ook weer een atari 2600 opgekocht voor, ik dacht 30 gulden ofzo. heb nu al weer een heel ritsje cartridges. mame rules als een idioot, toch, hoor. al die spellen van vroeger uit de arcadehallen (waar zijn ze toch gebleven ) kun je vinden en via mame spelen. AAAAAARRRRGGGGHHHHH mame rulezzzz Oud Vuil. |
|
Morrowind. Ben momenteel volledig verslaafd aan dat pokkespel, heheh. Helaas trekt mijn pc het maar net. Gta 3 is ook wel fijn, maar dit trekt mijn pc eigenljik net niet. |
|
Aargh! Fallout 2 geinstalleerd, begint al wat toffer te worden, zit ik vast in die Nuclear Power Plant! Als ik in dat ding een meltdown programmeer smelt ik of word ik aan flarden geschoten (licht er net welke kant ik op loop), als ik niks doe en weer naar buiten loop om die missing part te gaan regelen krijg ik ook de volle burst van minstens 3 combat shotguns... What did I do? En ik ben dan zo'n drol die steeds zijn oude savegame overschrijft, dus mijn vorige "bruikbare" save is een heel eind terug in het spel . |
|
quote: Het klinkt alsof je de Patch er niet overheen hebt gehaald, dan zit het spel propvol met Bugs. Als je m patcht zijn al je oude savegames weg, dus je zult het op moeten lossen op een ghoulvriendelijke manier, dat onderdeel kan je krijgen bij de kerel die links zit in dat gebouw van de first citizen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zit wat in... *Heeft patch gevonden* Ik begin na mijn tentamens wel een keer opnieuw... |
|
quote:Ja, ik heb hier een oude MSX2 staan, heerst ook wel. Maar verder doe ik niet aan emulators. Tenzij het Neo Geo is. |
|
quote: mmm, weet eigenlijk niet wat dat is, ook voor roms te spelen? Oud Vuil. |
|
Phantasy Star Online (net de online demo gedowned) |
|
quote:Neo Geo? Goeie vraag... volgens mij waren/zijn dat van die arcade hal dingen. Mijn broertje had een emulator er voor. Echt van die stoere cartoonachtige kleurrijke arcade spellen. Je ziet zelfs als je niet speelt tijdens de demo "insert coin" staan. |
|
quote: dat dacht ik al een beetje, is gewoon een andere simulator (merk zegmaar). met mame speel ik juist ook al die ouwe arcade klassiekers. - galaga - golden axe - paperboy etc etc. en idd dat insert coin, ik dacht dat 4 inserten is. http://www.oldgames-fr.com/emufr.php?os=neo-geo [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 13-11-2002 21:41] Oud Vuil. |
|
Cool, ik ben Mame nu aan het downloaden. Hoe groot is dat bestand eigenlijk? Wat dat laat de download niet zien. En die spellen daar voor Neo Geo, dat zijn er ook niet veel he? En als ik die download krijg ik een boodschap dat ik van een leech site kom en dat ik niet kan downloaden...? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |