|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg 1 ding en dan is deze hele discussie overbodig: DUKE NUKEM 3D 11.45: restate my assumptions |
|
Er zitten wel wat games aan te komen die me wel ruig lijken: -WarCraft III -Neverwinter Nights -Icewind Dale II (twijfelgevalletje of ik die ga kaufen) -Morrowind? (misschien, zag er wel netjes uit, en ik heb zometeen in mijn na-examen-vakantie toch zeeen van tijd) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik hou het maar bij gouwe ouwe Monkey Island. Adventures zijn tenminste nog te begrijpen. ik haat het als ik Spatie+Caps+Alt+Enter en meteen daarna Ctrl+Shift+zvvxcnbx moet intoetsen... BROODJE POEP! |
|
vergeet niet: - doom 3 - quake 4 - unreal 2 - unreal tournament 2003 deze games zullen allemaal nog dit jaar verschijnen |
|
Okee, ik ga uitgelachen worden, maar ach (het went ) ik was een tijdje geleden compleet verslaaft aan het pokemon spelletje voor op de gameboy. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: |
|
quote: WAAAHAHAHAHAHAHAHA Tja dûh |
|
DOOM Trieste gast |
|
Lach maar.......... jullie met z'n tweeën. Bommeltje jou krijg ik Vrijdag wel ......lijfstraffen!!!!!!!!!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
|
|
quote: Inderdaad, je bent een bron van amusement! |
|
quote: .......GGGGGGGRRRRRRRRRRROOOOOOOOO OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm gonna bite you!!!!!! *dont fock up the layout!* [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 16-05-2002 16:01] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: *Hier dus ook ...* [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 16-05-2002 16:01] |
|
ok dan...toffe games.....eerder toffe game...als je van 3d shooters houd koop dan direct operation flash point...de beste 3d shooter voor op het net...en ik zelf..hmmm een spel maken...tuurlijk een 2d autorace rpg Haha |
|
TETRIS 4-EVER -kut, spelvout - [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 16-05-2002 18:12] |
|
MORROWIND |
|
Het aloude Red Alert heeft bij mij nog altijd een warm plekje in m'n hart, hoe dat spel na jaren nog steeds zo goed speelbaar is vind ik echt tegek mijn favo spellen op dit moment zijn: -Max Payne -Medal of Honor AA -RTCW -Soldier of Fortune en de spellen die denk ik favoriet gaan worden zijn: -soldier of foetune 2 -unreal 2 -doom 3 weet iemand eigelijk wat de min. spec's zijn bij die laatste drie spellen? (ik wil ze wel kunnen spelen.) I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Empire Earth Return to castle Wolfenstein quake 3 unreal, tactical ops, counterstrike, strikeforce Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
1 spel, Unreal. Verder is er ook veel leuks geweest zoals Diablo, UT, noem maar op. Ben ook wel benieuwd naar UT2K3 trouwens, zal ook wel leuk worden. Demo zou snel uitkomen zeggen de geruchten. Even 'offtopic' vraagje. Is de ZM UT server er nog? Ik ben het IP namelijk kwijt (herinstalleren PC), en kan deze niet meer terugvinden. |
|
quote: rajackar.dyndns.org maar druk bezet issie niet zoek ff het ZM ut server topic om het password te vinden |
|
Thanks, het password wist ik nog Het was inderdaad niet zo leuk in mijn eentje op die server |
|
Warcraft II: Tides of darkness rost alle andere spellen er links en rechts uit. |
|
quote: moet je " Half life > Day of defeat " doen. Is veel beter dan MOHAA(METALIBABBA) http://www.dayofdefeatmod.com Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Vandaag Xtreme G3 gekocht, erg vermakelijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |