|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
FTP WEG ERMEE, onee, ik hou van die en die ftp. Oud Vuil. |
|
Ik heb wel Fallout 1, origineel. Nooit echt gespeeld trouwens. |
|
Hoe is 'Dungeon Siege'? Want die heb ik zojuist gedownload . |
|
Dungeon Siege is best tof, maar soms word het een beetje saai. Het is vaak een poos erg veel van hetzelfde tot er weer een nieuw gedeelte komt met een nieuw landschap en nieuwe monsters. |
|
Nha, helaasch... zag er best OK uit, maar té saai man. Alweer point, click & slash... bwaaaargh. |
|
Dungeon Siege valt zwaar tegen als je wat langer aan het spelen bent. Op het einde hak je er maar ff doorheen... |
|
Nu ja, heb 'm er maar weer afgegooid... ik zou dit soort spellen best kunnen uitspelen, maar dan wordt het een drag en daar heb ik geen tijd meer voor (toen ik nog in m'n scriptie-depressie zat wel jah, maar dat is al niet meer zo). |
|
Ik heb Dungeon Siege ook een aantal keer gespeeld, ongeveer totdat je je eerste metgezel tegenkomt, maar ik vond het niet veel. Ik ben ook niet zo'n gamer eigenlijk. *tiepfaut* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-10-2002 0:49] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik hou best wel van RPG's... maar het is eigenlijk een beetje een gay genre . Neemt niet weg dat ik het wel tof vind om de een of andere überslasher te worden in een tof spel. Maar Dungeon Siege leek me echt té veel op Diablo, en dat heb ik helemaal doodgespeeld. |
|
quote: ok ok, ik ben hem al aan het rippen.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: |
|
Ik ben nu bezig met Soul Reaver 2. De Evil Dead game is ook wel geinig, zeker als je fan bent van de films! en Bruce Campbell zit erin! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 22-10-2002 11:36] |
|
quote: |
|
quote: juich maar niet te vroeg. Omdat ik de originele versie heb zit er ook nog een copieerbeveiliging op (laserlock). Ik heb nu een image gemaakt inclusief de beveiliging, maar niet iedere cdbrander kan deze image branden (door die beveiliging die er nog op zit). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ah FUCK MAN, mijn Starcraft knalt gewoon naar windows op 1 bepaald punt in het spel. Heb het meerdere malen geprobeerd, maar het gebeurt telkens weer. Heb al een mail naar Blizzard gestuurd, maar ik ga nog even verder zoeken naar een oplossing. Beetje off-topic trouwens: Wat kan je er aan doen dat een CD-rom speler telkens op gang moet komen? Hier heb ik vaker last van tijdens spellen. Filmjes gaan dan even langzaam, en in Starcraft als er een dialoog ingame komt moet hij eerst altijd de CD-rom op snelheid krijgen. ERG irritant. |
|
quote: je savegame opslaan en et spel van je hd af mieteren, daarna weer opnieuw instaleren wil weleens helpen met zulke dingen quote: heb ik soms ook, idd vrij irriterend maar ik zou niet wetn hoe het kom (meb een 48 speed writer dus te traag istie niet My madness, my sadness |
|
quote: Ik wil ook op de ftp godver Metal heerst |
|
quote: Ik krijg hem idd nog niet aan het werken, maar toch bedankt voor de moeite. Misschien werkt ie bij anderen wel, we horen het wel |
|
quote: Bij Nero 5.nogwat zit de nero toolkit. Daarin zit de nero drivespeed. Dat is een programma dat de snelheid van je cdrom kan regelen. Als je dat goed instelt heb je daar geen of nauwelijks last van. (Mocht je die nero versie niet hebben dan moet je maar een mailtje sturen, dan kan ik wel ff kijken of ik hem nog kan vinden.) |
|
Ik ben gister begonnen aan IceWind Dale II. Ziet er al wel weer uit als vele uurtjes speelplezier. Alleen zo jammer dat ze die AD&D regels steeds moeten blijven aanpassen; erg verwarrend allemaal. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: wellicht omdat ie nog 9 uur bezig is voordat ie er helemaal op staat? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: heersch!!! goed spel! |
|
quote: Hehe ja ik had het al gezien hehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |