|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spelen hier nog veel mensen Warcraft III of is dat alweer snel overgewaaid? |
|
Moet WC III nog downen. Maar fallout 2 heeft op het moment prioriteit. Ik heb WC II hier nog liggen en die is toch veel beter. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee, dat soort spelletjes is me helemaal tegen gaan staan, al sinds Red Alert eigenlijk (terwijl ik met C&C heel veel bezig geweest ben). Het kost altijd zoveel tijd, op den duur moet je onderhand een hele avond opofferen om 1 missie te spelen (zal ook wel aan mijn kunde in zulk soort spelletjes liggen). Ik heb wel vernomen van een aantal mensen dat ze single player te snel uithadden, en dat het ze redelijk snel ging vervelen. |
|
Ach, de enige RTS die ik nog speel is StarCraft, want die heerscht zo de pan uit (heb er hier al vaker reclame voor zitten maken). WIII heb ik SP ook uitgespeeld, maar ik vond het allemaal niet zo aangrijpend. |
|
Nog geintresseerden voor Warcraft 2, met uitbreiding, dan load ik m wel fftjes op. IMO het beste RTS spel ooit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Verrek, Starcraft ligt hier ook nog... Die heb ik gekopieerd van iemand toen die net uit was, maar die liep constant vast geloof ik... Ik weet iig dat ik de Protoss en Zerg campaigns niet uitgespeeld heb. Ik kan het dus nog eens proberen op de inmiddels nieuwe computer . Thanks for the reminder! |
|
quote: Warcraft II heeft nog meer dat idee "degene met het grootste/meest geupgrade leger wint". |
|
Warcraft2 heb ik nog origineel liggen met uitbreiding erbij. Spelen jullie die RTS spelen trouwens ook online of gewoon alleen maar single player? |
|
quote: Maar het was wel erg grappig. En de units en special characters heerschten de pan uit, zeker in de uitbreiding. En ik load m toch maar op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb eigenlijk nog nooit online spellen gespeeld... Ik ben nog gewend aan mijn telefoontikkenmodem denk ik . |
|
StarCraft heeft ook ontzettend veel grappige quotes, en een toffe verhaallijn to boot... ook fantastisch uitgebalanceerd allemaal, die drie rassen, toch heel verschillend. Elke tactiek heeft weer een countertactiek... Bij Warcraft II winnen de Orcs (bloodlust). Maar mzzls, ik ga Half-Lifen. |
|
verhaal was nogal mager bij starcraft moet ik zeggen.. Er zit wel wat twistjes in, maar over het algemeen mager! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oh ja telefoontikken... In de tijd dat ik veel Diablo1 speelde en fanatiek Unreal1, toen had ik dus nog ISDN. Je wilt niet weten wat ik maandelijks voor een telefoonrekening had hehe |
|
quote: Idd! Ik probeerde het toen op anderhalf uur per dag te houden, en dat was al duur genoeg vond ik... Nu heb ik ADSL |
|
speelt er helemaal niemand retro games via mame Oud Vuil. |
|
quote: moet je doen! echt een superspel, als ik jou was zou ik eerst fallout 1 proberen, deel 2 is namelijk minstens 3 keer zo groot en moeilijk... No meat is sweater |
|
quote: Oh jazeker wel! Ik ben gek op van die oude shoot-em-ups zoals 1942 enzo! Mame |
|
quote: Bijna niet meer, ik speel liever rpg's. |
|
quote: Bij deze de onderschriften bij de screenshots . |
|
haha foute snacks heerlijke hagedis, of is het...... No meat is sweater |
|
Hee, fallout die heb ik ook nog liggen !! Echt 1 keer gespeeld, ik zal hem zo weer eens installeren !! Ziet er toch weer erg tof uit nu ik de screenshots zie Ik, Wil Schuurman |
|
Ik denk niet dat ik Fallout 2 kan gaan uploaden, mn upload is nogal traag, en het is 570 mb ofzo, als ik nou rajackar die andere FTP geef, en hij downloadt t, kan hij het dan op zijn FTP zetten?? Of treed ik nu teveel in details? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: heh, gelukkig, 'k dacht dat ik de enige was, leek me al zo sterk! Oud Vuil. |
|
quote:Geef mij die FTP maar, dat gaat-ie toch vergeten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |