|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Planescape Torment Black&White Verder ben ik niet echt een gamer |
|
Close Combat 2 t/m 5. Allemaal goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hoeveel keer heb jij planescape uitgespeeld ? ikke 3 keer (achterelkaar ) ff alle geheimpjes uit het spel proberen te vinden, zitten echt veel geheimen in dat spel, heb jij ook Vailor gevonden ? ehm ok ok beetje berg vragen, maar tis iig een tof spel *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik heb reeds een backupje gemaakt van die zooi en WSftp effe gedownload. Wat mot ik nu doen? SCUM FUCK |
|
Ik blijf Half-Life en de mods ervoor het beste vinden! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
euhhmm ik speel bijna alles wat nieuw is.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Return To Castle Wolvenstein is een heerschend spel. Heads I win, tails you lose |
|
quote:Het coole van dat spel is dat je in feite een boek aan het lezen bent maar dat je zelf het verhaal kan sturen. Want je moet wel een hele boel lezen in dat spel. Ik heb hem maar 1 keer gespeeld(maar wel helemaal uit.) te gek spel. Nog een mooi spel vind ik Vampire the masquerade (zie mijn usericon ) Helaas was het einde niet erg bevredigend. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-12-2001 14:02] |
|
quote: dan ben jij waarschijnlijk een multi-milionair [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-12-2001 14:30] |
|
quote: Nah...ik heb nieuwe spellen meestal ook vrij snel (behalve return to castle wolfenstein en gta 3...grrrr...waar kan ik die zooi downloaden??). Hoef je geen miljonair voor te zijn, je moet gewoon de goede sites weten of de goede connecties hebben. SCUM FUCK |
|
[ot]he dux ik heb je net een mailtje gestuurd. kijk ff wil je[/ot] inderdaar return to castle wolfenstein heerscht |
|
quote: Ik heb het zien staan op grokster. Zelf koop ik Ilegal, en speel ook alles wat cool en nieuwe is. |
|
Ik heb 1.5 jaar Counter-Strike gespeeld maar heb ik er vorige week afgegooid niets meer aan en nou speel ik weer UT en Quake3 online is wel weer stukken beter eigenlijk |
|
quote: Kheb um ontvangen en meteen weer een mail teruggestuurt (het lukt weer us allemaal niet) SCUM FUCK |
|
In mijn pre-internet leven heb ik veel Drakan - Order Of The Flame (mijn favoriete spel ooit) gespeeld, en ook de Tomb Raider-games (werden steeds slechter), Age Of Empires, Diablo 1 en 2, Baldur's Gate en Starcraft. En games als The X-files The Game, Blade Runner en Phantasmagoria 1 & 2 zijn ook heel mooi, maar bevatten weinig actie. Bring The People Together |
|
quote: eheh, als iets gratis is. Heb je er ook geen geld voor nodig, behalve cdrs en een kabel verbinding dan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De laatste Resident Evil vind ik heerlijk om te spelen. Lekker sfeertje wel. |
|
Soldier of fortune fifa 2002 flight simulator 2002 We`re not dead we`ve never lived |
|
quote:Finaly someone who agrees !! Ik heb ze dus ook, en er zijn geen betere realtime oorlogssimulators. |
|
quote: welke is dat? code veronica? |
|
Mmmm, ik heb een Dreamcast en ben momenteel bezig met MARVEL vs CAPCOM, egt wel cool vecht spel. Je kan bijvoorbeeld met MEGAMAN (kennen we hem allemaal nog?) en RYU tegen VENOM en SPIDERMAN vechten. Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: Yep. |
|
quote: Ken je Sudden Strike?? ook een erg goed spel I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Delta Force Land Warrior en Comanche 4 zijn op dit moment mijn favo's Delta Force LW speel ik alleen nog maar online. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |