|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thief! heerschend, een van de eerste spellen met stealth. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-12-2002 16:34] |
|
quote: yeah! een geniale game. Ik heb er echt tijden over gedaan om hem uit te spelen (kan ook niet gamen...)maar, wat een goeie sfeer! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
help!! ik heb nu net de nieuwe sims gekregen (heb ze allemaal) maar nu kan ik de cd van 1 niet meer vinden! heeft niemand die op zijn ftp staan? |
|
|
|
quote: GAAF Thief HEERSCHT, heerlijk!! Hu! PUN! Did you hear something? BATS |
|
ok..ik heb hem dus gedownload, maar nu ik de expansion eroverheen wil gooien zegt ie dat ik hem nog niet geinstalleerd heb. Ik heb hem idd niet geinstalleerd maar het mapje gedownload en als ik the sims via dat mapje opstart doet hij het prima:s |
|
[offtopic] je hebt een fake wednesday als icon |
|
quote: deze kijkt altijd zo lekker gemeen. maar ff..kan iemand me helpen met het bovenstaande? |
|
kan er iemand the sims en the sims house party voor mij branden? Uiteraard tegen betaling |
|
Als je alleen het mapje op je computer hebt gezet kan 'ie inderdaad runnen waarschijnlijk. Maar doordat je het niet via de installer hebt gedaan (meestal heet het setup.exe of install.exe ofzo) staat er niks over dat spel in je REGISTRY!!! En de EXPANSION INSTALLER zoekt voor de eerder geinstalleerde game in je registry dus.... |
|
quote: ja nee dat is allemaal wel gelukt nu, maar bij de expansions vraagt ie constant om de cd van the sims en die ben ik dus kwijt..daarom heb ik die cd gebrand nodig en house party ook |
|
quote: Kijk hier eens: http://go.to/gamefix zal wel een no-cd crack bij staan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dat helpt dus niks..je moet gewoon die cd erin doen, de crack staat er al op |
|
PROBEER het tenminste!? Als de 2 cracks verschillen in grootte, als is het 1 byte dan kan dat werken. |
|
SOF 2 r0ckz0rz 11.45: restate my assumptions |
|
quote: heb ik toch gedaan! |
|
MB bedoeld een andere crack van die site, misschien heb jij net een andere versie dan de crack is. Bazzio Attacks!!! |
|
SOF II vind ik echt een uberspel!! Ik heb de cpu van mn broer, die is nogal veroudert, dus moet ik me toeleggen op de oudere games. ook dungeon siege vind ik erg vet. mij lijkt arcanum ook vet, alleen nog niet gespeeld www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Vanmiddag Arcanium gekocht bij de Dixons voor 15 euro... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
THE LOST VIKINGS! er komt een re-release op de Game Boy Advanced ... jaja ... heerschende heersch! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:JA? ik dacht dat ie nog 45 euro zou zijn ofzo. is het echt zo leuk als ik vermoed? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Geen flauw idee. Ik had namelijk ook Icewind Dale 2 gekocht (daar ging ik voor) en toen zag ik toevallig arcanium staan voor een prima prijs. Ik moet zeggen dat Icewind Dale 2 wel een beetje tegenvalt. Volgende keer maar weer gewoon games leechen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Check dit: http://www.microsoft.com/games/freelancer/default.asp Lijkt behoorlijk veel op Privateer! Nostalgie ten top! Privateer was een goeie space sim, 1 van de betere zelfs "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Unreal Tournament 2003 en MoHAA Spearhead zijn bij mij nu favoriet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |