|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe zelda HEERSCHT |
|
Games gaan zo dwars door me heen, eentje is tot nu toe blijven ronddwalen -> WORMS! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
heb ik ja, met Super Tennis, Super Mario, Street Fighter 2, Sim City, NBA nog wat hehe. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: WC3&4 heersen, vette filmpjes in dat spel met een goed verhaal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mario Kart voor de GBA! menig saaie busreis naar Barcelona verdwijnt als sneeuw voor de zon! en Fallout, maar dat heb ik geloof ik al een keer gezegd... |
|
quote: Hij heerscht zeke, alleen kut dat die bij mij tot nu toe 1 keer is vastgelopen! Ik moet nu naar de Earth Temple en daarvoor moet ik eerst dingen voor halen. |
|
Return to castle wolfenstein moet je ook eens proberen . Of Soldier of Fortune 2. Zelf doe ik ze vaak alleen multiplayer. Single player trekt me op de een of andere manier niet aan. Maar er zijn nog zat lijpe spellen. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Nou toch eens vragen, iemand hier die een sega megadrive incl. spellen ne controllers kwijtwil?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wij zijn net voorbij het stuk dat je de koning ontmoet. Het heerscht echt grote tijd. Ook die graphics blijven me verbazen. Het ziet er zo vet uit!!! Ook de bonus disc is erg vet. Ik had OoT nooit echt kunnen spelen dus daar ben ik ook maar aan begonnen. |
|
quote:CHECK JE MAIL!! |
|
quote: wordt al aan gewerkt snelle |
|
quote:Goedzo knul mail mij dan ook dat je ermee bezig bent :p |
|
quote: Die bonusdisk kan ik niet spelen heb geen 60hz tv . Ik moet nu die windgodkikker vinden die tornados maakt maar waar is die in godsnaam. |
|
quote: wij gelukkig wel. Hij is wel precies hetzelfde als OoT op de N64 maar als je die nog niet had (zoals ik) is het een zeer lekkere bonus |
|
quote: VET!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga voor postal 2, echt brute zieke humor |
|
Ja, daar vertelde Visor net over op de fiets! Waar kan ik die downloaden? |
|
Bijna nergens nog, je moet hem ff van iemand lenen (je kan spelen zonder cd) |
|
quote: campusNET Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heeft hij hoge systeem-eisen? |
|
quote: Wat is dat? |
|
quote: netwerk van de Universiteit Twente Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
"Postal, daar waar katten als dempers worden gebruikt....." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |