|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oei, die site heeft Arkanoid. Ach, slapen kan altijd nog wel. *edit* aargh geen file! [Dit bericht is gewijzigd door Einzelgänger op 20-10-2002 22:50] |
|
Ik heb sowieso geen c64 emulator meer die fatsoenlijk onder XP draait Maar joystick kun je daarmee toch emuleren, dus zeg maar met de pijltjestoetsen van je keyboard spelen? Toen ik met Win98 cs64 enzo gebruikte ging dat met de meeste spelen prima maar natuurlijk ook niet met mijn favoriete c64 spel: Topper The Copper *edit* Trouwens, Fallout2 is ook al een oud spel of niet? Hier zie ik iets van 1998, door Interplay. Misschien dat ik hem dan voor een paar Euro tegenkom ergens [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 20-10-2002 22:51] |
|
quote: hehheh, vandaar dat deze internet peecee op win98SE draait, hier speel ik m'n mame spellies op, de andere peecee is krachtiger, hier speel ik de nieuwere spellen op. die joystick krijg ik echt niet begrepen op de peecee. Oud Vuil. |
|
YESSS Half-Life aan de praat gekregen.... ff console commands opgezocht, gewoon ff het level skippen met "map levelnaam" *gaat verder schieten* |
|
quote: Moet je daar eens kijken, meestal kun je daar het beste vanaf die 'Boranet, Korea Mirror' downloaden (of je moet zo'n Fileplanet accountje hebben). Arkanoid-US is te downen iig. Er staan ook nog een heleboel andere toffe MAME spellen bij. *edit* Hehe link vergeten http://www.classicgaming.com/vault/arcaderoms-AC.shtml [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 20-10-2002 23:07] |
|
Ik heb em binnen en now playing. Bedankt! |
|
Hitman 2! gaaf spel, je kan de missies dus op verschillende manieren uitspelen. Alleen ik heb nu een beta versie, spel is dus nog niet helemaal af en dat kan je zien ook. |
|
K heb in t weekend Heretic 2 op de kop getikt, draait lekker op mn 64MB Ram systeempje,...ook nog Dungeon Keeper 2 besteld (had m ooit gekraakt op schijf, maar ja crashes, formats,.... ) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-10-2002 10:31] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het is vakantie, dus vanochtend weer eens Settlers III van de plank gehaald. Weer lekker lang modderen met Egyptenaartjes, met Nile op de achtergrond. Heerlijk. |
|
Oeh! Wacky Wheels op de pc staan (jeugdsentiment) MuayThaigerrr!! |
|
net gelezen dat silent hill 2 ook op de pc gaat uitkomen heerscherdeheersch |
|
quote:Idd, Wacky Wheels hebben ik en mijn broertje destijds heel wat uurtjes mee volgespeeld! Splitscreen multiplayer, de goeie ouwe tijd! |
|
Die lijkt me vet! (reactie op Rajackar) [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 21-10-2002 15:20] |
|
tja ik speel momenteel Mafia |
|
quote: Same here! Ik heb een hele tijd alleen de demo versie gehad, daar kon je alleen met die tijger en die haai rijden geloof ik. Ik was ZO blij toen ik de full version kreeg! |
|
quote: Hee, waar blijft Fallout2? |
|
de kolonisten van katan is en blijft een hersend spel. En ja het is een bordspel! luuuuuuv is in the air......... |
|
Major Motion (Atari time), Kick off 3 en natuurlijk Jimmy Whirlwind' Snooker. |
|
quote: Risk roelt ook, ook een bordspel maar roelt wel . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:Ja, dat vraag ik me ook af!! Op die ene FTP waarvan ik de gegevens doorgemaild heb gekregen staat sinds gisteravond een file van 150 MB, en da's 420 MB te weinig. Nu nog steeds, 150 MB. Ik heb vanmiddag Rasputin hier al over gemaild en die zou bellen . Fantastische manier van het verkrijgen van dit spel maar intussen is het er nog steeds niet. |
|
quote: Aargh !! hier ook !! Mn broer en ik, niet achter de 486 weg te slaan met dat spel !! geweldig ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tjah, ik heb het over versie 1... Bij de instalatie van de windows versie zegt 'ie "This program is not supported by your operating system" (oid) en de DOS-versie werkt al helemaal niet... Is de eerste keer dat ik meemaak dat een windowsspel het niet doet onder XP Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Is ie niet gewoon te koop (voor weinig) in een of andere bekende zaak, want het is toch al behoorlijk oud of niet? Althans, ik dacht ergens gezien te hebben dat Fallout2 ook al van 1998 is. Dat is trouwens wel erg lang geleden hehe. Misschien is ie dan al nieteens meer te koop. |
|
quote: Weet ik niet -- maar dan moet ik op zoek en daar heb ik geen zin in (heh ) en het zou op die en die FTP verschijnen, dus dan wil ik dat dat gebeurt ook . |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |