|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand toevallig Fallout 2?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mag jij domme vragen stellen van je moeder? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Is Fallout 2 eigenlijk nog ergens te krijgen? Ik ben er al heel lang naar op zoek maar nergens kan ik hem meer bestellen. |
|
quote: Ik vond Fifa altijd het leukste en realistische voetbalspel(op de Playstation). Dat kwam natuurlijk door de toffe tackles. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-10-2002 22:59] |
|
Jajaaaaaa Maar ik kan mij herinneren dat een image maken nogal tijdrovend is. Ik heb al eens eerder een 'backup voor eigen gebruik' gemaakt en dat duurde ongeveer 8 uur om in te lezen (door de copieerbeveiliging). Op korte termijn gaat dat dus niet lukken, maar het staat je vrij om mij op een later moment er aan te herinneren I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Daarom heb ik dus ook een image op een bepaalde server nodig. Nergens behalve misschien een keer in een aanbiedingenbak. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb de demo van duke nukem manhattan project, en ik moet zeggen dat ik die best leuk vind. lekker ouderwets van links naar rechts scrolling beeld. gaafh. Oud Vuil. |
|
quote: Commander keen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
oja, en: golden axe supermario zaxxon(van linksonder naar rechtsboven. Oud Vuil. |
|
Damn, jij gaat nog verder terug. Ok: Operation Wolf Green Baret Airborn Ranger Double Dragon I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ben ook iets ouder. Oud Vuil. |
|
C64! Green(!) Baret en Operation Wolf olé! Dat waren nog eens tijden... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-10-2002 23:16] |
|
quote: Ben ook met Pong begonnen hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik ben die aan het downloaden via Kazaa. Gewoon op software zoeken, "fallout" intypen. Gaat wel heel erg langzaam . |
|
Ik heb tzelfde probleem, met nog geen k per seconde. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hell yeah! blue max commando's zeppelin kung fu raid over moscow need for speed. arghhhh, ben blij dat ik de c64 nog steds heb. PRESS PLAY ON TAPE Oud Vuil. |
|
Ik heb een ander probleem. 'Search finished without any result' |
|
Raid over moskow, wat een TERING spel was dat (en wat en DAGEN dat ik er mee bezig ben geweest ) Syntax error [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 19-10-2002 23:34] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik typte ook eigen progjes : PRESS RECORD ON TAPE |
|
quote: Hé, dat deed ik ook maar dan op een MSX/ MSX2 En ik heb maanden lang Metal Gear gespeeld op de MSX2, jaren voordat hij op gameconsoles uitkwam al |
|
quote: Ja, dat was HET spel! De eerste eigenlijk in de Metal Gear serie. Toen ik die cardtridge had was ik niet meer van mijn MSX2 af te slaan. Alleen dat saven, dat moest op cassette hehe. Ik heb hem laatst nog op een emulator gespeeld, best moelijk eigenlijk |
|
Need for speed hot persuit 2 is ruig (heb de demo) wil hem hebben maar niet origineel Trouwens wie heeft er hier: Battlezone 2? dat spel is gewoon ruig Metal heerst |
|
vergeet voor de c64 : scrambel 1+2, pooyan, bandits en het almachtige Loderunner niet!! voor de pc : Diablo II meer mensen dit leuke spel spelen? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Same here Wat een geweldig spel was dat!! Op de PC had je toen alleen maar lullig monochroom spelletjes met bliebjes, op de MSX2 al 256 kleuren en met FM-pack zelfs stereogeluid Ik was echt verslaafd aan Metal Gear, wel een moeilijk spel trouwens.. En ik gebruik(te) nooit cheat codes.. Ik weet ze nog wel voor Metal Gear op de MSX2: Anta wa erai -- alle sleutels geloof ik Hirake goma -- alle wapens met onbeperkt ammo en full health |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |