|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wist niet dat het zoveel zou zijn, 570 Mb is toch echt teveel om te downloaden voor mijn trage verbinding, maar ik kan er nog wel op een andere manier aan komen. |
|
quote: Hehe nee, je bent niet de enige. MAME was een openbaring. Als klein manneke stond ik altijd al naar die arcade spellen te kijken en ik vond het geweldig (kreeg maar heel af en toe de kans om er eens eentje te spelen) Als je dan inneens een emulator kan pakken met al die classics erbij dan is dat prachtig. Het voelt natuurlijk wel anders omdat je ze dan inneens oneindig vaak voor niks kunt spelen. |
|
Dwaal, je hebt meel als het goed is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Okay, moet lukken morgen.... Fuuuuccckkk waarom krijg ik nu die 'Bad Surface Extents 560/0' foutmelding met Half-Life, tijdens het intro, dat je niet kunt skippen.... bahhhh. Gewoon intro kijken, en dan opeens *plop* foutmelding en hij crasht terug naar windoze. Heb het al in vijftien verschillende video modes geprobeerd... |
|
quote: Oh ik wil daarmee ook best helpen hoor, mijn PC wil ik gerust aan laten staan als ik er niet ben. Alleen gaat dat niet erg opschieten omdat ik hem dan toch eerst zelf zou moeten downloaden, en dan kan ik morgenvroeg pas beginnen met uploaden en dan is ie misschien aan het eind van de dag klaar. |
|
Dwaallicht lost het al op als het goed is. Maar evengoed bedankt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Overigens, voor de geinteresseerden staat Warcraft 2 nu de server. Inclusief een of andere uitbreiding. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mame, zucht Oud Vuil. |
|
en natuurlijk Oud Vuil. |
|
Dubbelpost, ik weet ook niet hoe ik het gedaan heb... [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 20-10-2002 22:27] |
|
Yep... *edit* Kruisje, dan maar een ander heerschend spelletje [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 20-10-2002 22:27] |
|
Heb zojuist een hele oude jeugdliefde op het net teruggevonden: Nog even frustrerend als vroeger. |
|
quote: Die heb ik nog niet, is die ook voor de MAME? |
|
Waar kan ik al die spellen vinden / downloaden !?!? Trouwens, fallout draait niet op XP Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hoezo niet? |
|
quote: Dwaallicht, ik heb je net weer gemaild. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat heb ik met GTA 2 ook, kutzooi 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Niet dat ik weet, ik heb hem hier gedownload (sharewareversie): http://freespace.virgin.net/martin.holland1/ |
|
quote: waar heb je die gedownload?? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Zie boven. |
|
quote: Ooh.. hehe, die post stond er nog niet toen ik mijn reply type 11.45: restate my assumptions |
|
voor mame: http://www.disegnoiltuosito.it/emulantes/mameroms2.html maar ga maar ff googlen op mame en roms en dan kom je d'r wel. Oud Vuil. |
|
Wat doet het wel onder XP? Gelukkig heb ik ook Windows 98 SE, speciaal voor spellen . |
|
quote: Oh ja, MAMEroms heb ik behoorlijk wat verzameld door de jaren heen. Overkill kende ik niet maar dat komt omdat het een 'normaal' PC spel is blijkt nu. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |