|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heb ik hier nog op de SNES "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Verkoop je je SNES spellen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
just face it jongens, consoles suck ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Fascist!! De meeste consoles zuigen, doch niet allemaal. Het is nou eenmaal leuk om met vier man op de bank te zitten en elkaar finaal te slopen in stompzinnige vechtspelletjes. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zeg niet dat ze zuigen, maar ik verkies toch een pc boven een console! |
|
quote: je mag het hele systeem incl. games kopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ook! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mag ik ook alleen de games kopen??? Het ding zelf heb ik nl. wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: quote: Singleplayer spellen vind ik ook toffer achter den PC (behalve Zelda natuurlijk), maar de kracht van de console schuilt in met, zoals rasputin al zei, zn tweeen/vieren achter zo'n ding te zitten met mario's party, mario kart of MK/SF. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: ja en wat moet ik met die console dan, weggooien ofzo Als ik het verkoop dan alles "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Maar ik heb geen vrienden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Een van de spellen die erg veel indruk op mij heeft achtergelaten was Alone In The Dark (weet niet meer welke versie, ergens halverwege de jaren 90) .. het was een van de weinige spellen (en uberhaupt dingen in mijn leven) die voor mij echt angstige momenten opleverde, schrikmomenten. Is Alone In The Dark 4 toevallig ook een aanrader?? |
|
quote: Ow ja, kut. Vergeet ik altijd, sorry Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Alle shooters van ID software zijn gaaf... Wolfenstein, Doom, Hexen, Heretic, Quake, etc... Zelfs Doom blijft na 10 jaar een geweldig spel! [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 04-05-2003 19:07] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik heb heeeeeel veel quake2 gespeeld, alle expansions(singleplayer) uitgespeeld, veel online gedaan o.a. Action quake2, was er wel vrij goed in. Quake2 heerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Van alle Quakes heeft Quake1 de meeste atmosfeer x heelveel. |
|
quote: Van alle quakes is quake2 toch wel de beste x heelveel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind quake 2 toch het minst, maar het was wel de eerste shooter die online echt goed speelde. Ik heb het nauwelijks online gespeelt ik maakte de grote overstap van quake 1 naar 3. Quake 1 heeft wel de beste admosfeer Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik speel de laatste tijd ontzettend veel Morrowind |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Of niet te vereten catacombe, de eerste first-person 3d shooter grrr |
|
Ik ben maar weer eens begonnen aan Neverwinter Nights (nadat het twee keer eerder gigantisch was vastgelopen). En na twee dagen non-stop spelen zit ik eindelijk in chapter 3 Damn, dit spel rules I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
MORROWIND FUKKKKKKING HEERSCHT ik zit nu te wachten op de Middle-Earth mod |
|
Mijn Character |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |