|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zenial |
|
LOL |
|
quote: ok, 1 tip voor jullie CLONECD! ram die originele cd erin, make image to hd of meteen naar cd. en hopakee. protectie en alles is gecopieerd! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmmz, mocht ik Fallout 2 eerder gedownload hebben dan zet ik die ook wel op de server. "Images" heb ik verder totaal geen kaas van gegeten (ik verwachtte een zip met de letterlijke inhoud van de cd...). |
|
Hmm... ik heb al tijden geen spellen meer gespeeld.. Het laatste spel wat ik echt gaaf vond was Rainbow SIx - Rogue Squadron (of iets dergelijks) .. Het laatste spel waarmee ik me goed kon vermaken bij verveling was Grand Theft Auto 3 |
|
Ach ik ben nog steeds bezig met half-life... iets nieuwers draait toch niet op mijn oude bakkie Zenial |
|
quote: diabloII baldurs gate II die draaien ook wel op een bak die half-life aankan (of je het leuk vindt is een 2de) My madness, my sadness |
|
quote: Hmmm... ff kijken... Neuh, is niet mijn soort spel... Zenial |
|
BG is Diablo ripp off ... Diablo is VET cooler. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: heb jij bg weleens gespeeld? My madness, my sadness |
|
quote: lol, dat werkt dus niet nee. De cd moet de juiste volumenaam hebben. En er kunnen vaak ook files tussen hangen die je niet zomaar kan copieren(beveiligen, safedisc etc.) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik ben op zoek naar een uitermate gave fantasy RPG, die NIET Baldur's Gate heet. |
|
Planescape: Torment 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Arcanum, ligt voor slechts 15 pleuro bij de dixons (hier in r'dam althans) en dat is ie dubbel en dwars waard, is van het originele faloout team. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
maar helaas niet zo goed als fallout :D Ik raad trouwens Morrowind aan, hele goeie RPG. 3rd person perspectief, hele grote wereld. Behoorlijk vrij om te doen wat je wilt, maar om dat alles hangt een heel verhaal vast. Aanrader "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nog steeds bezig met: Medal of Honor, Return to Castle Wolfenstein en Maffia. Zit eigenlijk te wachten op een goede adventuregame ala Tex Murphy. Bazzio Attacks!!! |
|
Hoe zal het spel 'Lord Of The Rings' zijn? Ik ben er best benieuwd naar eigenlijk, heeft iemand hem al gezien of gespeeld? |
|
quote: Ik heb helemaal niets fout gedaan, hij stond er gewoon niet compleet op. In eerste instantie omdat mn ftp programma nog op 'auto overwrite' stond bij uploaden Dus toen de verbinding een keer wegviel begon ie weer opnieuw En daarna was de server vol. Ben net begonnen om het laatste restje te uploaden. De 'hoofdfile' wordt iets van 769 mb en daarna komt nog een file van 31 mb. (nu weer je precies wanneer die er compleet op staat) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ah ja, die file van 31mb is natuurlijk die 'sub' file. Die was idd 0mb. Nou, bedankt voor het vermelden van de status dan weten we ook weer waarom we het niet werkend kregen Overigens, ik bedoel ook niet dat je zelf bij het rippen iets fout gedaan hebt maar soms werkt dat gewoon niet door de kopieerbeveiligen. Nogmaals bedankt voor de moeite en als ie eropstaat ga ik hem meteen uitproberen |
|
Tiberian Sun, Red Alert2 + Yuri, Quake2&3.....dat vin ik nou toffe spellen...de rest is nix.. Suck my piss |
|
ZO! Zm gaat aan de Fallout?? wat gaaf! |
|
Bier voor Dunne Hein, install ging prima! |
|
BG kan je gewoon niet vergelijken met D[2]. BG heeft ten eerst veel meer diepgang en de spelregels zijn ook anders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |