|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hahaha wie zou die opmerking gemaakt hebben...... |
|
quote: Dit topic staat niet in onzin en is dus serieus bedoeld, on topic graag. |
|
Dan heb ik er nog wel eentje voor je: "verkoudheid" op met je libelle-topic! [ ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 14-05-2004 0:16] |
|
Hey Schaep, van complimenten gesproken. Volgens Stoomfiets zuigt je grootmoeder lekker zo zonder gebit. mvg wk10 |
|
Je bent een macho F*ck hippies |
|
quote: Ik deel haar nooit meer met jou! I am the 1%. |
|
Alleen serieuze reacties graag mensen. |
|
Blabla |
|
Lain! Filosofem pest mij! |
|
quote: Zwollenaren mogen dat Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Godverdomme, dat is oneerlijk, ik kom ook uit Zwolle! Maar vooruit, dit topic mag inderdaad wel dicht. |
|
Koene Ridder met mijn stalen ros. I am the 1%. |
|
quote: Time To Burn You Losers Better Learn No One Controls Our Goddamn Life We'll Do Just What We Feel Riding Horses Made Of Steel We're Here To Burn Up The Night Tja, als het topic toch geen kans meer heeft... |
|
niet echt een compliment voor jou he ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het is dan ook geen topic dat ik zou bedenken, maar aangezien ik mijn prachtige compliment in het vorige topic wou posten en deze gesloten was had ik wel verwacht dat dit topic het zou overleven. |
|
aggoss kusje erop? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat vat ik dan maar op als een compliment. |
|
mijn beste compliment vind ik dat ik TE aardig was (maar daardoor heb ik wel weer een zooi gezeik) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ugh! Ik ken het! Zo ging het ook uit met m'n ex: "Je bent gewoon te lief voor mij" ... |
|
quote: zit wel wat in, je laat ze niet voelen dat ze van je houden *zucht* vrouwen (hmm ik kan het beter als undersign gaan gebruiken) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
She_Devil gisteravond: "Je bent geweldig" (het was een sms, gelieve dit niet uit zijn verband te trekken ) Niet zo'n mooie opmerking: Helmet, Pil, Nameless Shadow, Ouwe, She-Devil, Tormented Soul, Morgil, Ferdi, en zelfs Sam van Dragonforce gisteren: "homo" [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-05-2004 0:08] Bruce Banner |
|
'Ik vind je lief' Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: waren deze complimentjes uit jaloerzie [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-05-2004 0:20] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"D'r zijn ook mensen die wel om je geven.. Je verdient beter en bent veel meer waard.." ..."Hate can only create more hate"... |
|
ah leuk die complimenten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |