IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Rammstein Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 10-11-2001 21:20 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik keek net de Mtv awards, en ik hoorde ineens: Rammstein, the greatest POP (!) band from Germany!!!

dit kan toch niet
btw: ze klonken live wel goed

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-08-2004 13:24]


Fire
Usericon van Fire
Posted 10-11-2001 21:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 10 november 2001 21:20 schreef elmar het volgende:
Ik keek net de Mtv awards, en ik hoorde ineens: Rammstein, the greatest POP (!) band from Germany!!!

dit kan toch niet
btw: ze klonken live wel goed
Ja geen eens award voor de beste Metal bands...



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-11-2001 21:28 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ze hebben zich ernstig verlaagd met dit optreden en ik ben vanaf nu dan ook geen supporter meer van deze band. Wie gaat er nouw optreden voor een zaal waarin Limp Bizkit 3 awards krijgt


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-11-2001 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb dat toevallig ook gezien, zat toen net mijn broodjes naar binnen te werken. Wat een kutnummer was dat zeg, van Rammstein. Staat vast op Mutter...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 10-11-2001 21:37 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Hehe... Sinds wanneer kijken we naar MTV?

Ben ik misschien iets aan het missen door niet te kijken?


satanos
Usericon van satanos
Posted 10-11-2001 21:38 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

Ali .G : de presentator is een stand up comedian het was gewoon een grap van hem, hij is alleen maar gek op hip hop, r&b etc....


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-11-2001 22:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Volgens mij deed Rammstein alleen maar mee, omdat het hele award gebeuren in Duitsland werd opgenomen. Ik heb het optreden van Rammstein helaas wel gemist, mooi balen dus.


the only pleasure is pain


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 11-11-2001 1:30 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2001 21:28 schreef Sjaan het volgende:
Ze hebben zich ernstig verlaagd met dit optreden en ik ben vanaf nu dan ook geen supporter meer van deze band. Wie gaat er nouw optreden voor een zaal waarin Limp Bizkit 3 awards krijgt


Dit is wel een van de zwakste reden die ik gehoord heb om geen supporter meer van een band te zijn.

Het gaat toch om de muziek,
en niet dat ze bij MTV optreden.


Heads I win, tails you lose


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-11-2001 13:00 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hoofdzaak is natuurlijk de muziek jah maar ik denk dat het feit dat ze daar mogen optreden ook wel wat zegt over de muziek, niet cool meer. Ik heb Herzeleid en Sehnsucht van ze, dat zijn goede cd's. En kvind zo sneu, ik had dat nooit verwacht van deze band, dat ze nu voor 13-jarige britney spears fans spelen.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-11-2001 13:08 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 11 november 2001 13:00 schreef Sjaan het volgende:
Hoofdzaak is natuurlijk de muziek jah maar ik denk dat het feit dat ze daar mogen optreden ook wel wat zegt over de muziek, niet cool meer. Ik heb Herzeleid en Sehnsucht van ze, dat zijn goede cd's. En kvind zo sneu, ik had dat nooit verwacht van deze band, dat ze nu voor 13-jarige britney spears fans spelen.


Denk je nou echt dat Rammstein daar was voor alle 13-jarige BS fans? Het was een apart optreden t.o.v. het hele Award gebeuren, ze kregen nl. geen Award. Ik heb het vanmorgen gezien, en mijn mening over Rammstein is nog steeds hetzelfde. Een te gekke band, die live ontzettend goed is.


the only pleasure is pain


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 11-11-2001 21:38 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:
Op 11 november 2001 13:08 schreef Vampire_girl het volgende:
Denk je nou echt dat Rammstein daar was voor alle 13-jarige BS fans? Het was een apart optreden t.o.v. het hele Award gebeuren, ze kregen nl. geen Award. Ik heb het vanmorgen gezien, en mijn mening over Rammstein is nog steeds hetzelfde. Een te gekke band, die live ontzettend goed is.

Helemaal mee eens, rammstein blijft gewoon goed


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2004 13:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3051.html

hmm, grappig dingetje wel. nummer en clip dus, al hoop ik dat er ook wat steviger nummers dan Mein Teil en deze op Reise Reise staan

en een english version? oei oei oei

goed cynisch ook, heersend


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-08-2004 13:21 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2001 21:20 schreef elmar het volgende:
Ik keek net de Mtv awards, en ik hoorde ineens: Rammstein, the greatest POP (!) band from Germany!!!

dit kan toch niet
btw: ze klonken live wel goed


Volgens het Reformatorisch Dagblad is Slipknot een satanische popband.
Maar MTV bevorderd de genreverpaupering, mensen kunnen geen onderscheid meer maken tussen pop en rock en rock en metal.
Dood, allemaal!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2004 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 13:18 schreef ZelThoR het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3051.html

hmm, grappig dingetje wel. nummer en clip dus, al hoop ik dat er ook wat steviger nummers dan Mein Teil en deze op Reise Reise staan

en een english version? oei oei oei

goed cynisch ook, heersend
hehehe idd lekker cynisch .. zouden de amerikanen dat wel snappen/verkroppen?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2004 13:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 13:24 schreef Jenje het volgende:
hehehe idd lekker cynisch .. zouden de amerikanen dat wel snappen/verkroppen?

ja, idd, zul je zien dat bush het bij z'n campagne gaat gebruiken: kijk, deze lieve duitse meneren vinden de VS ook fantastisch!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2004 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha ge-fuking-weldig, prachtig verwerking van Amerikaanse 'hoogstandjes'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2004 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 13:26 schreef ZelThoR het volgende:
ja, idd, zul je zien dat bush het bij z'n campagne gaat gebruiken: kijk, deze lieve duitse meneren vinden de VS ook fantastisch!
Hahaha dat zou een prachtgrap zijn


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2004 13:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ff lyrics opgezocht

We're all living in Amerika
Amerika ist wunderbar
We're all living in Amerika Amerika, Amerika

Wenn getanzt wird will ich führen
Auch wenn ihr euch alleine dreht
Lasst euch ein wenig kontrollieren
Ich zeige euch wie es richtig geht
Wir bilden einen lieben Reigen
Die Freiheit spielt auf allen Geigen
Musik kommt aus dem weißen Haus
Und vor Paris steht Mickey Maus

We're all living in Amerika
Amerika ist wunderbar
We're all living in Amerika Amerika, Amerika

Ich kenne Schritte die sehr nützen
Und werde euch vor Fehltritt schützen
Und wer nicht tanzen will am Schluss
Weiß noch nicht dass er tanzen muss
Wir bilden einen lieben Reigen
Ich werde euch die Richtung zeigen
Nach Afrika kommt Santa Claus
Und vor Paris steht Mickey Maus


We're all living in Amerika
Amerika ist wunderbar
We're all living in Amerika Amerika, Amerika
We're all living in Amerika
Coca Cola, Wonderbra
We're all living in Amerika Amerika, Amerika

This is not a love song
This is not a love song
I don't sing my mother tongue
No,This is not a love song

We're all living in Amerika
Amerika ist wunderbar
We're all living in Amerika
We're all living in Amerika Coca Cola – sometimes war We're all living . . .


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-08-2004 14:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 13:00 schreef Sjaan het volgende:
Hoofdzaak is natuurlijk de muziek jah maar ik denk dat het feit dat ze daar mogen optreden ook wel wat zegt over de muziek, niet cool meer.


Dus...omdat ze daar zijn gaan optreden zegt dat voor jou dat de muziek niet "cool" meer is, maar als ze alleen maar op Wacken hadden opgetreden was dat zelfde nummer wel nog "cool" geweest ?
Probeer er anders eens een mening over te vormen door gewoon naar de muziek te luisteren...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2004 14:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 14:00 schreef campske666 het volgende:
Dus...omdat ze daar zijn gaan optreden zegt dat voor jou dat de muziek niet "cool" meer is, maar als ze alleen maar op Wacken hadden opgetreden was dat zelfde nummer wel nog "cool" geweest ?
Probeer er anders eens een mening over te vormen door gewoon naar de muziek te luisteren...

A) dit is 3 jaar geleden gezegd
B) Sjaan zei later nog wat beter onderbouwds



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-08-2004 14:08]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-08-2004 14:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 14:07 schreef ZelThoR het volgende:
A) dit is 3 jaar geleden gezegd



Ohja...Daar had ik nu ns nie naar gekeken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2004 17:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 13:53 schreef ZelThoR het volgende:
Wir bilden einen lieben Reigen
Die Freiheit spielt auf allen Geigen


hmm, Geigen = violen
ik leer echt allemaal nieuwe woorden hier, wat een educatief verantwoorde band ook!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 25-08-2004 22:20 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

quote:
Op 10 november 2001 21:28 schreef Sjaan het volgende:
Ze hebben zich ernstig verlaagd met dit optreden en ik ben vanaf nu dan ook geen supporter meer van deze band. Wie gaat er nouw optreden voor een zaal waarin Limp Bizkit 3 awards krijgt



Toch jammer dat ze een aantal jaar geleden met deze band, en Korn etc Family Values deden. En toen vond je ze nog wel goed.


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2004 11:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

dude!
quote:
Op 25 augustus 2004 14:07 schreef ZelThoR het volgende:
A) dit is 3 jaar geleden gezegd
B) Sjaan zei later nog wat beter onderbouwds




Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-08-2004 11:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zag/hoorde gisteren Mein Teil en eigenlijk vond ik het helemaal niks. Maar misschien dat ik het later wel ga waarderen. Ik moet altijd even wennen aan nieuwe nummers.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 26-08-2004 11:34 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Hmm, fuck it

*loopt rood aangelopen weg*


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen