![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou dan is het aardig mis hoor met die knie als ze er shows voor aflassen ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Of staat op en gaat verder? ![]() |
|
Auw, das wel kut voor de band, mja Rammstein heeft nog meer nummers zoals: Schwarzes Glas Wut will nicht sterben samen met nog een band en natuurlijk nog genoeg andere, maar die weet ik zo ff niet en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: Ja ik weet ook niet alles zo op te noemen maar wut will nicht sterben is met de phugys (of hoe je het ook mag spellen) Naja het is de phugys met wat zangpartijen van onze lieve Till Lindemann erbij ![]() ps, Ben zo benieuwd naar de nieuwe cd.... ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: lol rammstein een kut band :s dat vat ik niet luistermaar is goed naar hun albums ![]() |
|
quote: ??? "Sehnsucht" ![]() |
|
Voor alle Rammstein fans: luister eens naar het Finse Ruoska!!! Geweldige band die veel vergelijkingen toont met Rammstein. Alleen de teksten zijn in het Fins ipv Duits. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ja wie heeft er gezegd dat rammstein een kutband is? :p Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Weet iemand de exacte release datum van reise reise volume 2? Ondertss drie keer gezien, en ik blijf er graag naar luisteren, sommigen zeggen dat er qua tekst niets in zit, maar ik lig toch gegarandeerd strijk met hun teksten. I have chosen night to be my guide ![]() |
|
Lezen pisnicht: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
1 of 30 september? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Oktober komt reise reise 2 september is oud nieuws In oktober doen ze ook een tour in Zuid-Amerika, Teksten zijn inderdaad briljant Ik vind Heirate mich en Stein um Stein boven alles uit rulen! Ik ben zeer benieuwd naar volume 2 ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Ik eigenlijk niet. Het zal wel meer 'pop' georreinteerd zijn. Want daardoor krijg je meer geld. ![]() |
|
quote: Misschien wel 31 ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dan koop je hem niet volume 2 schijnt harder te zijn en alle nummers die kwa dramatiek niet op Reise Reise pasten komen nu op deel 2 te staan Maar serieus DAN KOOP JE HEM TOCH NIET JOH!!! "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Wordt er eentje pissig ![]() ![]() |
|
quote: lees zelf te goei..ik vroeg om de exacte datum, maar die is blijkbaar nog niet geweten. I have chosen night to be my guide ![]() |
|
quote: Nee is nog niet bekent, Ik wacht eigenlijk op een datum van een eventuele single die nog eerder gaat uitkomen, Dat zal dan Rosenrot of Benzin zijn...Lijkt me Zo weer een gerucht op gang gebracht ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
En ja hoor daar is het dan!!!!! NEW ALBUM “ROSENROT“ The new Rammstein album will not be called "Reise, Reise Vol.2" but "Rosenrot" - this was decided by the band in a meeting yesterday. "Benzin", the so far only song from the new album which was introduced to the public due to the Wuhlheide concerts in June 05, will be the first single of the album too. Preparations for the release are getting into top gear. The video for "Benzin" has just been shot and is in its postproduction now; there is work done for several remixes, as well as artwork for the cover of the single and the album. You will find more here shortly. "Sehnsucht" ![]() |
|
rammstein is gaaf! maar je hebt ook nog in extremo en oomph en die zijn ook gaaf. ![]() |
|
Hmmmmm. Ken je Beherit? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dat is een oudje! Hehe. ![]() |
|
ken ik nie? ![]() |
|
quote:Als ie dan uitkomt koop ik 31 exemplaren. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |