![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik mag Rammstein ook best af en toe graag luisteren hoor, maar vond reise reise toch wat tegenvallen helaas. spelfout weggehaald... ![]() |
|
begin oktober= Single Benzin Eind oktober= Album Rosenrot er Komt ook een limeted album van Rosenrot met 2 cd,s+dvd En eind november komt er een live dvd aan! Het houd echt niet op zeg!!! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: en zeker niet voor die fans die alles in tienvoud willen hebben he rammsteiner?? ![]() ![]() |
|
De uitmelkmaanden zijn begonnen! ![]() |
|
quote: psies! ![]() Ben alweer aan het sparen ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Partial tracklisting for Rosenrot Universal.dk has now added 9 of the track names from the upcoming Rammstein album Rosenrot: Benzin (Gasoline) Spring (Jump) Rosenrot (Rose red) Zerstören (Destroy) Mann gegen Mann (Man against man) Feuer & Wasser (Fire & Water) Wo bist du (Where are you) Te quiero puta (I love you, bitch) Ein Lied (A song). "Sehnsucht" ![]() |
|
Een alternatief voor diegene die het moeilijk gaan krijgen als Rammstein hun pauze gaan inlassen na het uitbrengen van hun aanstande cd. ![]() http://www.stammheim-live.de/ ![]() |
|
Arg..... Niet nog 1................ "Sehnsucht" ![]() |
|
Ik las vanmiddag ook net dat er een nieuw album komt ![]() Heb ze van't zomer 2x live gezien.. blijft natuurlijk een super vette show ![]() |
|
quote: *bekijkt foto's* Tof electronisch drumstel. Roland. ![]() ![]() |
|
quote: Ja Rosenrot komt 28 oktober uit, Net als Rosenrot limetid extra dvd met 3 livenummers Eind dit jaar komt een nieuwe live dvd De Limetid van Rosenrot is daar een voorproefje van ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Ik hoop maar dat rosenrot net zo goed is als "reise, reise" (maar dat is nagenoeg onmogelijk, zo goed). en die DVD is ook verplichet kost ![]() ![]() |
|
YOW!!!! Nu 6 snippits te luisteren van Rosenrot op www.Rammstein.com EN HIJ IS BETER DAN REISE REISE!!!!!!!!!!! EN FUCKING HARD!!!!! "Sehnsucht" ![]() |
|
Waarom verbaast het mij niet dat jij zo enthousiast bent? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik zal me inhouden, Hij is erg goed! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Van sommige cd´s wordt je even stil. Wat zal ik zeggen van Rosenrot? Dit is de derde keer voor vandaag dat ik ernaar luister, zegt dat genoeg? Ik zal voor de rest mijn mond houden maar zou iedereen aan te raden het zo fucking snel als mogelijk te beluisteren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 28-10-2005 19:05] There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Hij is helemaal niet "hard". Er staan hooguit 2 nummers op die een beetje uptempo zijn. Voor de rest is het mij allemaal wat te ingetogen. Ik mag graag een potje Rammstein beluisteren op z'n tijd, maar dan neem ik wel de eerste twee cd's of Reise, Reise. ![]() |
|
af en toe luister k nog eens naar Mutter, maar Sehnsucht blijft hun beste hoor ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Maar hij is Godverdomme wel Ontzettend goeed!!! Zerstoren, Rosenrot,Stirb nicht vor mir, Mann gegen Mann en Te quiera Puta staan constant door mn boxen te blazen! En de rest eigenlijk ook! Heb hem nu 8 keer volledig gedraait in 2 dagen Tering wat is dit een Topalbum zeg!! "Sehnsucht" ![]() |
|
gast serieus, ik vind rammstein ook een hele leuke band en zeker een van m'n favorieten zoniet de favoriet, maar jouw reacties in dit topic beginnen echt take that/boyzone/nsync/back street boys achtige neigingen te vertonen. Serieus gast hoe oud ben je? je gedraagt je iig als een sletje van 14... ![]() |
|
quote:Muahahahahaha!!! There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
is rammstein-groupie ofzo mss? ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ben 22 So what? wees blij dat ik over Rammstein post inplaats van de Backstreet-boys "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: tja.. die blijven uiteraard de besten ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |