![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Deutschland is audiovisueel spektakel met inhoud. Meesterlijke video die de lat voor videoclips weer een stukje hoger heeft gelegd. Als ze ooit een nog betere video maken, dan weet ik nu alvast nog nu niet hoe ze dat kunnen doen. Deutschland overtreft alle ironie uit hun verleden met keiharde (zelf)reflectie. Mooie pianoversie ook van Sonne tijdens de aftiteling ![]() Aardig lange lijst credits ook: ik ben jaloers! Hier is meestal geen geld voor mijn ideeën ![]() [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 04-05-2019 0:46] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Ik trek alleen Deutschland, Zeig Dich en Tattoo goed. Ausländer vond ik de eerste drie keer nog wel gaan maar staat me inmiddels enorm tegen. Vooral de vocalen zijn daar gewoon echt vervelend. Jammer, en de lange wachttijd absoluut niet waard. Ik heb zelf alleen Mutter nog in de kast staan en het lijkt erop dat dat zo blijft. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik vind het wel een sterke plaat eigenlijk. Na een aantal keer luisteren springt een nummer als Puppe er wel echt uit. ![]() |
|
Wat blijft Radio toch snel in je kop hangen. ![]() Weet het nog niet zo met deze plaat. Narp? ![]() |
|
Mijn band is het helemaal niet, maar ik vind die nieuwe erg tof! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik vind het ook best een gave plaat, veel beter dan de vorige. ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Het is maar een griepje! That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
quote:Maak je geen intensieve zorgen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Rammstein - Zeit (Official Video) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik vind die nieuwe een stuk leuker dan de vorige. Lekkere simpele vierkante liedjes. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote: Dank voor de tip. Dat scheelt me weer klikken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Verwacht je wat anders bij Rammstein dan? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Goed punt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Afgelooen vrijdag ben ik eens ouderwets aan de zuip gegaan in de stad. Op enig moment was ik al liederlijk dronken en hoorde ik voor het eerst dit pareltje van Rammstein. De tekst leek me nogal eendimensionaal, maar dat weet ik op dat moment aan mijn kennelijke toestand - misschien ontging me de ironie of zo. Nu heb ik het nummer nog eens nuchter geluisterd, maar ik hoor geen ironie, geen twist, niks witzigs, geen dubbele bodem... mis ik een inside joke of is het echt alleen maar een lied over dikke tieten? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-06-2022 20:29] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Je denkt veel te intelligent. Dicke Titten. Bitte. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Wel typisch NU.nl, slechts de helft van een statement overnemen en het deel waarin ‘ie Till vrijspreekt weglaten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Wat doet Till tijdens het intermezzo altijd onder het podium? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Headbangen met een vis in zijn mond? Wtf... ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12/11/hoe-ver-kan-je-gaan-op-een-podium/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hahaha, iew. Ik vond tig jaar geleden gwar al goor. ![]() https://www.ad.nl/show/fans-kokhalzen-van-absurd-circus-van-till-lindemann-in-ahoy-ik-krijg-die-ranzige-visgeur-er-nooit-meer-uit~a3299128/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |