|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat moet je met zoveel dubbelen? |
|
quote: uhm lees maar ff terug in dit topic dan snap je het wel "Sehnsucht" |
|
Today the official site revealed the cover for the upcoming single Benzin. Shortly thereafter, the cover and the accompanying news were removed. Whether this means the cover will change or not remains to be seen. Cover te zien op www.herzeleid.com Benzin komt waarschijnlijk 4 of 7 oktober uit Woegie!! "Sehnsucht" |
|
"Sehnsucht" |
|
Als ze een driedubbelalbum zouden vullen met alleen geluiden van voorbijvliegende zwanen zou jij het nog fantastisch vinden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zeker weten!!!! "Sehnsucht" |
|
Hee Rammsteiner. Dan is dit ook iets voor jou; http://zwaremetalen.com/recensie/4832.html Waarschijnlijk ga je straks je naam dan in Ruoskasteiner veranderen spelfout weggehaald... |
|
quote: OCD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Voor de paar Ruoska aanhangers hier: http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=875 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat denk je nou? Je hebt het tegen de grootste Rammsteinfan van europa en dan denken dat ik Ruoska leuk vind? Nou om eerlijk te zijn klinkt het wel grappig en ik zal er een cd van Bestellen,Maar het is Lang geen Rammstein!! Het is niet Dansbaar-Springbaar en klapbaar Het is wel wat meer Headbengeriger en Pitbaar Maargoed dat kan je met elke metalband wel... En dan hebben ze ook nog geen Freaky keyboard geluid en de teksten zijn LAAANNNGGG niet zo goed als die van Till Over het geluid van de vocals maar te zwijgen, Het is eigenlijk gewoon een kutband!! alleen de gitaren hebben wat weg van Rammstein.. [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 06-09-2005 18:44] "Sehnsucht" |
|
quote: Het is zeer zeker WEL dansbaar en springbaar spelfout weggehaald... |
|
quote:Bij mij zit er uberhaupt niet veel onderscheid tussen dansen en pitten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Jij bent dan ook 1.60 m en moet wel springen om geen beuk voor je kanus te krijgen |
|
quote: Pitten doe ik met m'n ogen dicht spelfout weggehaald... |
|
quote: vin dit wel een klein beetje een zielige reactie |
|
quote:Moet je rest van topic eens lezen ... |
|
Ruoska heerscht Rammstein er gewoon keihard uit spelfout weggehaald... |
|
quote: Mag ik je adres? "Sehnsucht" |
|
quote: Zeker niet om een biertje te drinken? spelfout weggehaald... |
|
quote:Wat weet jij nou van de teksten....zo'n snotaap als jij zal echt geen vloeiend Fins praten/lezen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als Til em zou vragen voor de buck dich scene, dan heeft rammsteiner de broek al op de enkels volgens mij ... |
|
Zeker weten ja hahaha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Doch klinkt de sample van het nieuwe nummer niet geheel verkeerd... wederom een andere richting, ik ben geen zware fan van Rammstein maar mag er af en toe graag naar luisteren... om maar even ontopic te gaan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja ik had gehoopt dat de meet en Greet die kant op zou gaan, Maar nee... Helaas "Sehnsucht" |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |